StoryEditorOCM
SvijetBEZOČNA KAMPANJA

‘Sirotinjo, skupo vam je meso? Jedite pahuljice!‘ Poruka direktora velike kompanije razjarila radnike. I ne samo njih...

Piše VIJESTI SD
29. veljače 2024. - 14:21

Šef kompanije Kellogg‘sa koja proizvodi poznate pahuljice od žitarica našao se na meti kritika zbog svog komentara da bi siromašni ljudi trebali jesti kukuruzne pahuljice i žitarice za večeru kako bi uštedjeli novac.

Izvršni direktor Gary Pilnick rekao je to dok je opisivao napore tvrtke da privuče kupce s nižim prihodima, izvijestio je Sky News.

Ovu izjavu "ispalio" je tijekom marketinške kampanje sa sloganom: "Dajte piletini slobodnu večer".

- Potrošači su pod velikim financijskim pritiskom. Iz tog razloga reklamiramo žitarice za večeru. Ako razmislite o cijeni žitarica za obitelj u odnosu na nešto drugo što mogu jesti, žitarice su puno pristupačnije - rekao je Pilnik za CNN.

- Općenito, kategorija žitarica je ona do koje bi mnogi mogli doći, jer je cijena zdjelice žitarica s mlijekom i voćem manja od jednog dolara. Pa možete zamisliti zašto potrošači koji su pod financijskim pritiskom vide da je to dobro rješenje za njih - nastavio je Pilnik.

Na pitanje može li takva poruka možda biti loše primljena, gospodin Pilnik je odgovorio da u tvrtki ne misle tako.

image
Chassenet/Bsip Via Afp

- Ispada da se više od 25 posto konzumacije žitarica mimo doručka odnosi na večeru. Žitarice i cornflakes za večeru su nešto što je vjerojatno sada više u trendu, a za očekivati je da će tako i ostati jer su ti potrošači u financijskioj stisci - dodao je Pilnik.

Ova marketinška kampanja dolazi u vrijeme kada je inflacija još uvijek visoka u mnogim zapadnim zemljama, posebice kada je riječ o hrani, unatoč smanjenju stope posljednjih mjeseci.

Intervju s Pilnikom je nakon emitiranja popraćen burom negativnih komentara. Neki kritičari čak pozivaju na bojkot brenda Kellogg‘s.

image
Jakub Porzycki/Nurphoto Via Afp

Među onima koji su osudili izjavu bio je i demokratski senator Peter Welch, koji je rekao:

- Kellogg‘sov radnik koji zarađuje 20 dolara na sat trebao bi raditi 96 godina da bi dostigao godišnju zaradu gospodina Pilnika od 4 milijuna dolara godišnje.

Neki od komentatora jasno su izrazili gnušanje prema komentarima direktora Pilkina i marketinškoj kampanji za koju smatraju da je usmjerena na radničku klasu.

- Ljudi ne bi trebali jesti žitarice i cornflakes za večeru, već bi ih korporacije trebale prestati potkradati - bio je jedan od komentatora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 04:07