StoryEditorOCM
Svijetcyber rat

Ruski trolovi infiltrirali se i u Instagram prije američkih izbora

Piše (H)
1. studenog 2017. - 21:03
RTR15M1H

Društevena mreža Facebook otkrila je u srijedu da je oko 20 milijuna korisnika Instagrama u Sjedinjenim Državama vidjelo sadržaje koje su kreirali ruski operateri kako bi utjecali na američke predsjedničke izbore 2016.

Ukupno je oko 150 milijuna korisnika Facebooka i Instagrama vidjelo takve sadržaje tijekom 2015. i 2016., rekao je pravni direktor Facebooka Colin Stretch tijekom saslušanja pred obavještajnim povjerenstvom američkog Senata.

To je u posljednja dva dana drugo parlamentarno saslušanje posvećeno ulozi društvenih mreža u kampanji ruskog dezinformiranja.

Na Instagramu, koji pripada Facebooku, oko 120.000 objava stvorili su ruski operateri. Vidjelo ih je 16 milijuna korisnika od listopada 2016. i oko četiri milijuna prije tog datuma, rekao je Stretch. 

Tomu treba...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2024 00:34