StoryEditor
Hrvatskaplus turizmu

Kampanja HTZ-a za digitalne nomade ostvarila više od 8 milijuna impresija: ‘Oni će doprinijeti popunjenosti kapaciteta tijekom cijele godine‘

Piše Hina
27. travnja 2021. - 13:18

Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za digitalne nomade "Croatia, your new office!" ostvarila je u prvih mjesec dana provođenja, od sredine ožujka do sredine travnja, na tržištima SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva (UK) više od 8 milijuna impresija, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

HTZ aktivnosti u sklopu te promotivne kampanje provodi na društvenim mrežama Facebook i Twitter i usmjerene su isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada.

Sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći i na web stranicama HTZ-a (croatia.hr), a komentirajući rezultate impresija u prvom valu te kampanje, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine.

"I samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne benefite nizu djelatnosti, pa tako i turizmu, a Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija za te skupine ljudi. Stoga ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti u tom smjeru te drugi val promotivne kampanje za digitalne nomade planiramo za drugu polovicu ove godine", najavio je Staničić.

Iz HTZ-a napominju da se na stranici kampanje najviše pretražuju uvjeti i koraci koji se moraju ispuniti kako bi se dobila viza za digitalne nomade, ali i sadržaji dostupni u pojedinim destinacijama te turistički proizvodi poput aktivnog odmora, prirode, kulture i eno-gastronomije.

Među destinacijama najviše je zanimanja za srednju Dalmaciju, Istru, Dubrovnik i Zagreb.

image
Grad Dubrovnik
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. lipanj 2021 20:00