StoryEditorOCM
Biznis#food

Uzalud vam fenomenalan jelovnik, kad za njega nitko ne zna, ali ova jela jamče besplatnu reklamu! Tko ih naruči, ne može odoljeti da se svima ne pohvali...

Piše Tea Sumić Miletić
25. srpnja 2019. - 17:45
shutterstock_602202257

U eri prije Instagrama kružila je uzrečica koju je malo nepristojno citirati pa ćemo samo navesti kako joj je smisao bio da onaj tko nikome nije povjerio svoje ljubavne podvige kao da nikoga nije ni osvojio. Od kad su nam društvene mreže postale sastavni dio života, spomenuta izreka kao da je dobila novo značenje: ako nisi objavio na instagramu, kao da nisi vidio/kupio/posjetio/jeo... Ovo posljednje posebno je uzelo maha pa se čak prati koja je hrana trenutno 'najinstagramiranija' i koji će vam 'hashtag' vezan uz hranu osigurati najviše pregleda na društvenim mrežama.

'Normalan svit' za ovo ne treba puno biti briga, mnogi vjerojatno misle i da je pomalo neukusno sa strancima dijeliti fotografije svojih obroka, ali onima čiji je posao vezan uz hranu ne bi smjelo biti svjedno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 21:38