StoryEditorOCM
Biznishrvatsko tržište luksuznih predmeta slijedi svjetske trendove

Kako žive imućni: kriza ‘ugrizla’ luksuz

Piše PSD.
30. kolovoza 2009. - 19:29
Pad prometa bilježe sve kategorije satova i nakita, osim najskupljih i najluksuznijih, pa raste prodaja posebno izrađenih ogrlica i satova, skupljih od 100.000 eura, koje naručuju klijenti koji su u njih ulagali i prije, kaže draguljar Josip Gojun

Prodaja niže i srednje klase nakita i satova, cijena do 5000 eura, u Hrvatskoj je, prema mojim informacijama, pala i do 80 posto. S druge strane, vidljiva je povećana prodaja posebno rađenih ogrlica, satova, s cijenama višim od 100.000 eura, koju naručuje klijentela koja je ulagala prije ali i sad - kaže Josip Gojun, hrvatski draguljar s dugogodišnjim radnim iskustvom u Ženevi i Parizu. Na europskoj razini kod skupocjenog se nakita bilježi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2024 14:53