StoryEditorOCM
Splitnije im lako

Zavirili smo u ‘izgubljeno-nađeno‘, popričali sa šankerima, sve ispitali djevojke koje šminkaju: ‘Bradavice? Regularno!‘

Piše Mirela Goreta
10. srpnja 2023. - 01:04

Kakav je standard Europljana bez problema se da uočiti na Ultrinim šankovima. Cijene, naravno, visoke, ali nije to nepoznanica obožavateljima festivala elektronske glazbe. Zabava košta...

- Najviše ide Mojito i Sex on the Beach. A Long Iceland u većini slučajeva piju muškarci - referira Zagrepčanka Nika (19), koja radi na štandu s cocktailima. Prodaju se po cijenama od 35 do 38 eura i nisu baš za svačiji džep.

- Island, Norveška i tako te skandinavske zemlje - otkriva Nika kome je od europske partijanerske klijentele ovog vikenda najčešće tukla račune. Uz to je primijetila i kako su dečki puno više cugali od cura.

image

Djevojke za šankom

Jakov Prkić/Cropix

Najezda na šankove

Na šanku s ponudom ‘jeftinijih‘ pića radi još jedna cura iz metropole. Lea (21) nabraja što najbolje ide - vodka cranberry za 8 eura, Desperados piva, pola litre za 7,5 eura i Heineken (0,4 l) za 7 eura. E, po tim se cijenama i s tim pićima u vrelim ljetnim noćima, poput Ultrinih, rashlađuju Mediteranci.

- Najviše piju Španjolci, kojih je, čini mi se, najviše, ali i naši. Nije im skupo, iako se tu i tamo znaju požaliti. Neobična narudžba?! Možda votka s colom!? Ili tekila s pivom? Ne želim niti zamišljati kakav je to okus - s izrazom gnušanja na licu govori Lea. Ovo joj je, kao i Niki, prva Ultra, koju je provela... Što mislite kako? Radeći i spavajući.

Dok se Nika i Lea bore s najezdom partijanera na šankove, takvih problema, na svu sreću, nemaju djevojke na štandu Izgubljeno/nađeno. Rade, kažu nam, već godinama na Ultri isti posao i čini im se kako nove godine partijaneri manje gube osobne stvari. Naravno, i sada do njih dođu izgubljeni mobiteli, osobne iskaznice i putovnice, ključevi... Nađe se tu i par cipela.

- Gadno je kad do nas dođe novčanik s putovnicom i doslovno svim karticama. Jadan mu vlasnik. Takve stvari odmah predajemo policiji - kažu cure, pa otkrivaju i najneobičniji predmet koji je netko kod njih došao tražiti:"Lepezu! Da, nemojte se čuditi. Da, baš lepezu. Španjolka je došla. Umela je zbog te lepeze".

image
Jakov Prkić/Cropix

Šljokice, šljokice!

Dok konobari za šankovima brzopotezno poslužuju, pa se redovi nemaju kada stvoriti, na Ultrinu poprištu jednu su lokaciju sva tri dana obilježili redovi. Make-up šator.

- Red je non-stop. Svi se šminkaju, dolaze nam djevojke i mladići doslovno iz cijelog svijeta. Od Meksika preko Japana do Londona, Maroka...Što se traži?! Šljokice, neon, gliterići. Što više boja, to bolje - govore prezaposlene šminkerice. Čak i kad su odlazile s posla, u dva ujutro, ostajao je ogroman red pred njihovim šminkerajem. I žena i muškaraca...

- Kad bi tek krenula večer dolazile su nam mahom žene, a onda, kako bi odmicala noć, sve više i muškarci. Muški se u početku srame, ali se kasnije opuste. I vide druge... Kad ih nekoliko prvih probije led, eto ti horde. Traže neone, tijelo puno šljokica... Ma ide sve - osmjehuju se vizažistice. Iza njih su već tri izdanja Ultre, dobro su upoznate i s nekim omiljenim strateškim mjestima za ukrašavanje.

- Bradavice su regularne. Križići, kružići... Neki možda traže malo viši dio stražnjice. E, trtica. Ne idemo niže.

image
Jakov Prkić/Cropix
image
Jakov Prkić/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 18:15