Kakav je standard Europljana bez problema se da uočiti na Ultrinim šankovima. Cijene, naravno, visoke, ali nije to nepoznanica obožavateljima festivala elektronske glazbe. Zabava košta...
- Najviše ide Mojito i Sex on the Beach. A Long Iceland u većini slučajeva piju muškarci - referira Zagrepčanka Nika (19), koja radi na štandu s cocktailima. Prodaju se po cijenama od 35 do 38 eura i nisu baš za svačiji džep.
- Island, Norveška i tako te skandinavske zemlje - otkriva Nika kome je od europske partijanerske klijentele ovog vikenda najčešće tukla račune. Uz to je primijetila i kako su dečki puno više cugali od cura.
Najezda na šankove
Na šanku s ponudom ‘jeftinijih‘ pića radi još jedna cura iz metropole. Lea (21) nabraja što najbolje ide - vodka cranberry za 8 eura, Desperados piva, pola litre za 7,5 eura i Heineken (0,4 l) za 7 eura. E, po tim se cijenama i s tim pićima u vrelim ljetnim noćima, poput Ultrinih, rashlađuju Mediteranci.
- Najviše piju Španjolci, kojih je, čini mi se, najviše, ali i naši. Nije im skupo, iako se tu i tamo znaju požaliti. Neobična narudžba?! Možda votka s colom!? Ili tekila s pivom? Ne želim niti zamišljati kakav je to okus - s izrazom gnušanja na licu govori Lea. Ovo joj je, kao i Niki, prva Ultra, koju je provela... Što mislite kako? Radeći i spavajući.
Dok se Nika i Lea bore s najezdom partijanera na šankove, takvih problema, na svu sreću, nemaju djevojke na štandu Izgubljeno/nađeno. Rade, kažu nam, već godinama na Ultri isti posao i čini im se kako nove godine partijaneri manje gube osobne stvari. Naravno, i sada do njih dođu izgubljeni mobiteli, osobne iskaznice i putovnice, ključevi... Nađe se tu i par cipela.
- Gadno je kad do nas dođe novčanik s putovnicom i doslovno svim karticama. Jadan mu vlasnik. Takve stvari odmah predajemo policiji - kažu cure, pa otkrivaju i najneobičniji predmet koji je netko kod njih došao tražiti:"Lepezu! Da, nemojte se čuditi. Da, baš lepezu. Španjolka je došla. Umela je zbog te lepeze".
Šljokice, šljokice!
Dok konobari za šankovima brzopotezno poslužuju, pa se redovi nemaju kada stvoriti, na Ultrinu poprištu jednu su lokaciju sva tri dana obilježili redovi. Make-up šator.
- Red je non-stop. Svi se šminkaju, dolaze nam djevojke i mladići doslovno iz cijelog svijeta. Od Meksika preko Japana do Londona, Maroka...Što se traži?! Šljokice, neon, gliterići. Što više boja, to bolje - govore prezaposlene šminkerice. Čak i kad su odlazile s posla, u dva ujutro, ostajao je ogroman red pred njihovim šminkerajem. I žena i muškaraca...
- Kad bi tek krenula večer dolazile su nam mahom žene, a onda, kako bi odmicala noć, sve više i muškarci. Muški se u početku srame, ali se kasnije opuste. I vide druge... Kad ih nekoliko prvih probije led, eto ti horde. Traže neone, tijelo puno šljokica... Ma ide sve - osmjehuju se vizažistice. Iza njih su već tri izdanja Ultre, dobro su upoznate i s nekim omiljenim strateškim mjestima za ukrašavanje.
- Bradavice su regularne. Križići, kružići... Neki možda traže malo viši dio stražnjice. E, trtica. Ne idemo niže.