Da teleoperateri ne poštuju čak ni vlastite ugovore svjedoči slučaj njihova pretplatnika, Splićanina Nikše Latinca, koji se obratio za pomoć našoj redakciji. Čitatelj kaže kako je još 3. prosinca prošle godine s T-comom ugovorio privremeno isključenje za telefonsku liniju u svojoj vikendici u Kanici s obzirom na to da tamo do lipnja nitko ne boravi.
- Doznao sam da prema pravilniku ovog operatera mogu zatražiti isključenje na šest mjeseci, što mi definitivno odgovara jer nema smisla plaćati 125 kuna pretplate za fiksni telefon i MAXadsl Flat kad u vikendicu gotovo nitko ne dolazi. Iako sam, dakle, ugovor o isključenju potpisao 3. prosinca, ni dandanas mi liniju nisu obustavili i uredno su mi poslali račune, kako za prosinac, tako i za siječanj, a bojim se da mogu...
- Doznao sam da prema pravilniku ovog operatera mogu zatražiti isključenje na šest mjeseci, što mi definitivno odgovara jer nema smisla plaćati 125 kuna pretplate za fiksni telefon i MAXadsl Flat kad u vikendicu gotovo nitko ne dolazi. Iako sam, dakle, ugovor o isključenju potpisao 3. prosinca, ni dandanas mi liniju nisu obustavili i uredno su mi poslali račune, kako za prosinac, tako i za siječanj, a bojim se da mogu...