Sredinom listopada prošle godine naši mediji su najavlili kako je u Hrvatsku stigla velika ekspedicija novinara, kineskih "celebova", glumaca, producenata i drugoga pratećeg osoblja jednog od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showa "Day Day Up" kako bi snimili emisiju o Hrvatskoj.
Taj show, navode kineski mediji, utječe na javno mnijenje, a poglavito gdje će Kinezi putovati i koju će zemlju za svoj odmor izabrati.
Snimali su tako u Zagrebu, Dubrovniku, kušali su naše specijalitete. Hrvatsku, među ostalima, predstavljali su Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Folklorni ansambl "Linđo"... Poznati kineski voditelji i glumci su tako učili plesati domaće tradicionalne plesove, slušali su našu muziku, a show je osmišljen kao red edukacije,...
StoryEditorOCM
Životkakva PROMIDŽBA!
Najveća reklama našeg turizma od neovisnosti: nevjerojatnih 300 milijuna Kineza gledalo emisiju o hrvatskim ljepotama, a u 'nesvijest' su ih bacile Jelena Rozga i Lana Jurčević
2. siječnja 2018. - 23:31
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?