Obnovljena 208-ica već na prvi pogled plijeni novim stilom, koji je naglašeniji, robusniji i otmjeniji. Čak i izgleda sportskije, što naglašavaju LED svjetla s 3D efektom u serijskoj opremi.
Ponuda 208-ice proširuje se izvedbama GT line i GTi by Peugeot Sport, čime se ističe intencija brenda s logom lava prema visokoj klasi. Uz to, obnovljena 208-ica dobit će nove sustave koji olakšavaju gradsku vožnju, dok motori PureTech i BlueHDi zadovoljavaju stroge norme Euro 6, pri čemu odskače turbodizelaš koji troši u prosjeku 3,0 l/100 km i emisijom CO2 od samo 79 g/km.
U unutrašnjosti je model 208 zadržao Peugeot i-Cockpit s upravljačem manjeg promjera, koji mu u kombinaciji s kompaktnim dimenzijama (dužina manja od četiri metra) omogućava iznimnu okretnost i upravljivost.
Upravljač je sada presvučen glatkom zrnatom kožom, što pojačava dojam otmjene unutrašnjosti. Instrument-ploča ostala je u visini očiju, prikazujući korisne podatke u vozačevu vidnom polju. Peugeot 208 ima i jedinstvenu ambijentalnu rasvjetu u unutrašnjosti. Čista i suvremena bijela pozadinska rasvjeta koristi se na instrument-ploči, kazaljkama i na svim komandama.
Ovaj automobil bio je jedan od rijetkih u segmentu koji je opcijski nudio Park Assist, aktivnu pomoć pri parkiranju koja omogućava automatsko bočno parkiranje i izlazak s parkirnog mjesta.
Sada dobiva i nove dvije opcije: Active City Brake (automatsko kočenje u gradu u slučaju opasnosti od sudara pri brzini manjoj od 30 km/h) i kameru za vožnju unatrag. Također nudi i funkciju MirrorScreen, koja omogućava prikaz zaslona s pametnog telefona.
U ponudi motora su tri bezinca i isto toliko turbodizelaša, pri čemu su 1.0-litreni sa 68 KS i 1.2-litreni PureTech s 82 KS atmosferski agregati. Gama benzinaca osnažena je također 3-cilindarskim motorom istog obujma, ali s turbopunjačem koji istiskuje 110 konjskih snaga uz sustav Stop&Start.
Ovaj motor uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem ima izrazito malu emisiji CO2 od samo 103 g/km, a može se kombinirati i s automatskim 6-stupanjskim mjenjačem s Quickshift tehnologijom, koja omogućava brže promjene stupnjeva prijenosa.
U odnosu na 1.6-litreni VTi motor od 120 KS, koji zamjenjuje, ima za 45 g/km manju emisiju CO2. Ipak, izvan svake konkurencije je 1.6-litreni THP turbobenzinac snage 208 KS, koji dolazi u sportskim izvedbama GTi i GTi by Peugeot Sport, te ispod njega agregat istog obujma, ali sa 165 KS.
Dizelaši su 1.6-litreni BlueHDi snage 75 i 100 KS sa sustavom Stop&Start, koji su upareni s 5-stupanjskim ručnim mjenjačima i imaju vrlo malu potrošnju goriva i emisiju CO2. Vrh ponude u dizelskoj izvedbi je također 1.6-litreni BlueHDi agregat snage 120 KS i sustavom Stop&Start u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa koji emitira samo 94 g/km CO2.
Prodaja obnovljene 208-ice počinje u lipnju ove godine.
GT line verzija Izvedba GT line dostupna je s trojim i peterim vratima, te benzinskim motorom 1.2 PureTech sa 110 KS i sustavom Stop&Start i 1.6 BlueHDi izlazne snage 100 i 120 KS, a temelji se na trećem paketu opreme uz određene dodatke. Ubacujući GT line model između najopremljenije standardne inačice i sportske izvedbe GTi, upotpunjuje se i obogaćuje gama 208-ice s težnjom ka višoj klasi.
|