Peugeot je lansirao model Landtrek još 2020. i nasljednik je duge tradicije njihovih pick-upova, od modela 202 iz 1938., preko 404 iz 60-ih ili 504 iz 70-ih. Peugeot Landtrek zauzima segment pick-upova od jedne tone, što predstavlja 2,5 milijuna prodanih komada godišnje diljem svijeta. Prodaje se u oko 40 zemalja, uglavnom u Africi, na Bliskom istoku i u Južnoj Americi.
Novi Landtrek zadovoljava sve potrebe zahvaljujući širokoj ponudi motora, tri moguće osnovne konfiguracije (šasija s kabinom, jednostruka kabina, dvostruka kabina) i svojim verzijama za profesionalnu ili svestranu uporabu (za slobodno vrijeme i za profesionalce). Temelji se na kvalitetama koje ovaj model čine uspješnim - kiper velikog kapaciteta, napredna modularnost, visoka razina udobnosti - i dobiva potpuno novi, posebno učinkovit 2,2-litreni Multijet dizelski motor od 200 KS, kao i brojna poboljšanja u smislu dizajn i tehnologija. Dimenzije novog Landtreka zadovoljavaju standarde transportnog tržišta, s duljinom od 5,33 metra u verziji s dvostrukom kabinom i 5,39 metra u verziji s jednostrukom kabinom, svi uz širinu od 1,92 metra.
Moderan dizajn nadzorne ploče novog Landtreka temelji se na izdašnoj konzoli i velikom 10” HD središnjem zaslonu osjetljivom na dodir. Sučelje potonjeg ima prednosti potpuno novog dizajna. Obogaćen widgetima, nudi optimizirano korisničko iskustvo, omogućujući izravan i intuitivan pristup infotainmentu. Osim toga, kompatibilnost s Apple CarPlay/Android Auto sada je bežična. Ispod središnjeg zaslona poznate Peugeotove klavirske tipke (prekidači) omogućuju brz pristup bitnim funkcijama. Užitak u vožnji i učinkovitost optimizirani su zahvaljujući novoj 7” digitalnoj ploči s instrumentima i upravljaču koji, uz novi PEUGEOT amblem, integrira komande prilagodljivog tempomata.
Putnički prostor bio je predmet velike pozornosti, uključujući brojne značajke koje se nalaze na drugim Peugeot modelima, za bezbrižna putovanja u svim uvjetima vožnje i opterećenja vozila. Sprijeda je moguće izabrati između dva neovisna sjedala sa središnjim naslonom za ruke i klupe Multiflex za tri sjedala. Nudi mogućnost preklapanja središnjeg naslona kako bi se napravio prostor za naslon za ruke ili za utovar glomaznih predmeta do 75 kilograma preklapanjem središnjeg naslona i naslona suvozača. Putnički prostor je posebno prostran osiguravajući udobnost za šest putnika (ovisno o verziji).
Novi Landtrek sada može pokretati 4-cilindrični turbodizelski motor Multijet obujma 2184 cm³ koji razvija 200 KS i može se povezati s novim ZF 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Opremljen elektroničkim upravljanjem za lakši odabir stupnjeva prijenosa i učinkovito upravljanje okretnim momentom motora. Uz ovaj novi motor nudi se i 6-stupanjski ručni mjenjač. Kako bi zadovoljio sve potrebe i prilagodio se svim tržištima, ovaj novi motor je dodan, ovisno o zemlji, dizelskom 1.9 motoru sa 150 KS i 350 Nm okretnog momenta (povezan sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem) i 2.4 benzinskom motoru s 210 KS i 320 Nm (sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem).
Sigurnosna oprema novog Landtreka Diesel Multijet 2.2l 200 KS standardno je pojačana dodatnim automatskim sustavom kočenja u nuždi (AEB), adaptivnim tempomatom (ACC) sa stop & go i detekcijom mrtvog kuta. Nadalje, stražnje kočnice su opremljene diskovima umjesto bubnjevima. Verzije Landtreka opremljene drugim motorima zadržavaju svoju vrlo potpunu opremu koja posebice uključuje reduktor 4X2 ili 4X4 s kratkim omjerima, ESP, sustav za kontrolu prianjanja nizbrdo, upozorenje na napuštanje voznog traka, pomoć pri vučenju. Može imati jednu do četiri kamere koje olakšavaju manevre u gradu i izvan ceste. Off-road kamera (u suvozačevom zrcalu) i panoramski pogled od 360° podržavaju vozača pri prelasku prepreka ili uskih prolaza.
Zahvaljujući dolasku novog 2,2-litrenog Multijet Diesel motora od 200 KS, kapacitet vuče sada može doseći 3500 kilograma, a nosivost doseže do 1400 kilograma. Za ostale motore maksimalni kapacitet vuče ostaje 3000 kg. Svi Landtrekovi zadržavaju najprostraniji stražnji utovarni prostor u segmentu, posebno sa širinom od 1,22 metra između lukova kotača. Omogućuje vam utovar dvije ‘Euro-palete‘ u konfiguraciji dvostruke kabine (utovarni prostor 1,63 m x 1,60 m x 0,5 m) i tri ‘Euro-palete‘ u konfiguraciji s jednostrukom kabinom (utovarni prostor 2,43 m x 1,60 m x 0,5 m).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....