StoryEditorOCM
Svijetredizajn logotipa

Slavni brendovi promijenili svoje logotipove na jedinstven način, a za sve je, naravno, kriva ‘korona‘ 

Piše PSD
27. ožujka 2020. - 19:55

Vlade svih država svijeta koje je zahvatila pandemija koronavirusa pozivaju građane na socijalno distanciranje. A svoj obol dale su i velike korporacije koje su izmijenile svoje logotipe i tako iskoristile svoj ugled i prisutnost u svakodnevnom životu kako bi dodatno motivirale ljude da se drže uputa.

Barem jedan metar razmaka na otvorenom i dva u zatvorenom pravilo je koje znaju već i ptice na grani, a tvrtke kao McDonald's, Coca-Cola, Audi i Volkswagen modificirale su svoje prepoznatljive logotipe sukladno tom pravilu.

Brazilski McDonald's razdvojio je svoje žute lukove te objavio tu fotografiju na svojoj službenoj Facebook stranici s porukom da će, iako su trenutno razdvojeni od svojih kupaca, uvijek biti zajedno.

Doduše, kako prenosi CNN,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 09:01