U Kauflandu, Lidlu, Aldiju i ostalim njemačkim trgovinama cijene i dalje rastu, piše Fenix Magazin, te dodaje kako se sve glasnije priča o ponovnom valu poskupljenja. Prema njemačkom Savjetovalištu za potrošače, hrana je “od rujna 2021. do rujna 2022. poskupjela za 18,7 posto”, a za neke proizvode kupci sada plaćaju 80 posto više.
Popis Savjetovališta za potrošače pokazuje koji su proizvodi imali značajan porast cijene u odnosu na listopad 2021. i listopad 2022. godine.
Svježe mlijeko je skuplje za +33 i +43 posto, ovisno o vrsti, svježi sir +57 posto, vrhnje +43 posto, maslac +55 posto, suncokretovo i repičino ulje +81 posto, margarin +40 posto, svinjetina +19 posto, mljevena junetina +38 posto, meso peradi +30 posto, pšenično brašno +38 posto, rezanci +33 posto, svj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....