StoryEditorOCM
RegijaVeliko istraživanje

‘Tajni kupci‘ obilazili dućane, banke, autosalone i kafiće, pa zaključili: Hrvatska je treća u regiji po kakvoći usluge, iza BiH i Sjeverne Makedonije

2. rujna 2020. - 11:20

Hrvatska je i ove godine prema kakvoći usluga na trećem mjestu među zemljama u regiji, iza Bosne i Hercegovine i Sjeverne Makedonije, pokazalo je istraživanje "Regionalna usluga-GUEST" agencije Heraklea u suradnji s agencijama iz regije.

Riječ je o 12. istraživanju kvalitete usluga u regiji, koje je  od 15. lipnja do 15. srpnja provela Heraklea u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.

"Tajni kupci" posjetili su u tim zemljama ukupno 800 prodajnih mjesta - autosalone, banke, benzinske postaje, manje dućane, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih tvrtki, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih djelatnosti.

Mjerili su pritom osnovne elemente dobre odnosno kvalitetne usluge poput...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 23:18