Hrvatska turistička zajednica na jedanaest ključnih svjetskih tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu. Kampanje, kako ističu u HTZ-u, traju do kraja rujna ove godine, a fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam.
"Iako smo u samom srcu turističke godine koja ostvaruje planirano dobre rezultate fokusirani smo na post sezonu od koje puno očekujemo posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvarujemo poraste od 9 posto u odnosu na isto razdoblje lani - kazao je direktor Hrvatske turističke zajednice...
StoryEditorOCM
Hrvatskadođite na odmor
Turistička zajednica pokrenula veliku kampanju za produljenje sezone: evo što smo odlučili promovirati iz Lijepe naše na najvećim svjetskim tržištima
13. kolovoza 2018. - 17:03
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?