U vrhu Glavnog stožera OS RH i Hrvatske ratne mornarice razmatraju kako premjestiti dio flote HRM-a i Obalne straže prema južnom Jadranu, te biti bliže Otrantu.
Kako doznajemo, admirali planiraju baziranje dijela naše pomorske sile na nižim točkama na Jadranu, na vanjskom otočnom rubu, čime bi se ostvario puni nadzor akvatorija južnog Jadrana, odnosno golemog prostora južno od crte Lastovo-Gargano.
Dosadašnjeg djelovanja brodovlja i snaga HRM-a uglavnom se temeljilo na radijus doplova broda i dostupnu logistiku u odnosu na geografski položaj ratne luke Lora. Najveći problem za djelovanje brodova Obalne straže i HRM-a u tom prostoru pokazao se rečeni doplov.
Do sredine Jadrana za 5 sati
Naime, s srednjom brzinom od 17,5 čvorova brodu iz Lore do, primjerice, otoka Lastovo...
Kako doznajemo, admirali planiraju baziranje dijela naše pomorske sile na nižim točkama na Jadranu, na vanjskom otočnom rubu, čime bi se ostvario puni nadzor akvatorija južnog Jadrana, odnosno golemog prostora južno od crte Lastovo-Gargano.
Dosadašnjeg djelovanja brodovlja i snaga HRM-a uglavnom se temeljilo na radijus doplova broda i dostupnu logistiku u odnosu na geografski položaj ratne luke Lora. Najveći problem za djelovanje brodova Obalne straže i HRM-a u tom prostoru pokazao se rečeni doplov.
Do sredine Jadrana za 5 sati
Naime, s srednjom brzinom od 17,5 čvorova brodu iz Lore do, primjerice, otoka Lastovo...