Ako Europska unija prihvati financiranje gradnje pelješkog mosta s 85 posto potrebnog novca, na Hrvatsku će osim preostalog dijela investicije pasti i održavanje mosta. Budući da, prema u srijedu objavljenim planovima Vlade za gradnju mosta na Pelješcu, mostarina neće biti uvedena kada se most stavi u funkciju, teret održavanja preuzet će, kako doznajemo, Hrvatske ceste.
- Pelješki most bit će dio državnih cesta za održavanje kojih su zadužene Hrvatske ceste. Prema tome, održavanje mosta bit će financirano sa stavke redovitog održavanja u proračunu Hrvatskih cesta - poručila nam je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić. Za redovito održavanje cesta HC godišnje izdvaja milijun i 200 tisuća kuna, ali postoji i stavka izvanrednog održavanja i rekonstrukcije...
- Pelješki most bit će dio državnih cesta za održavanje kojih su zadužene Hrvatske ceste. Prema tome, održavanje mosta bit će financirano sa stavke redovitog održavanja u proračunu Hrvatskih cesta - poručila nam je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić. Za redovito održavanje cesta HC godišnje izdvaja milijun i 200 tisuća kuna, ali postoji i stavka izvanrednog održavanja i rekonstrukcije...