Da je bilo prema planovima Nijemca Klausa Dietera Martina, već drugu godinu zaredom većina naseljenih jadranskih otoka od Pule do Dubrovnika brzim hidrozrakoplovima bila bi vezana s većim gradskim središtima na našoj obali.
Kada je u Zagrebu utemeljio tvrtku kćerku kompanije “Europski obalni zračni prijevoz” (ECA), te obznanio svoju namjeru, svi odreda, kako na lokalnoj razini, tako i od strane središnje vlasti u Zagrebu podržavali su ga i tapšali po ramenu.
Nažalost, ovaj njemački poduzetnik već pune tri godine „obija vrata“ državnih i lokanih institucija a da pri tome još nema pojma kada bi prvi amfibijski zrakoplovi s 19 sjedala tipa De Havilland Twin Otter DHC-6, koji mogu slijetati na more, ali i tvrde piste, mogli poletjeti između hrvatske obale i...
Kada je u Zagrebu utemeljio tvrtku kćerku kompanije “Europski obalni zračni prijevoz” (ECA), te obznanio svoju namjeru, svi odreda, kako na lokalnoj razini, tako i od strane središnje vlasti u Zagrebu podržavali su ga i tapšali po ramenu.
Nažalost, ovaj njemački poduzetnik već pune tri godine „obija vrata“ državnih i lokanih institucija a da pri tome još nema pojma kada bi prvi amfibijski zrakoplovi s 19 sjedala tipa De Havilland Twin Otter DHC-6, koji mogu slijetati na more, ali i tvrde piste, mogli poletjeti između hrvatske obale i...