Hrvatski turizam ide u traženje “velike ideje”, nove brending strategije hrvatskog turizma koju će pratiti nove komunikacijske konstante i standardi poput logotipa i slogana te globalne PR komunikacije, za što će međunarodni natječaj biti objavljen idućeg tjedna.
Sadašnji slogan “Mediteran kakav je nekad bio” odlazi u povijest, a najvažniji zadatak turističke promocije u 2015. godini bit će jačanje nacionalnog turističkog brenda i repozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije. Za to će u idućoj godini biti potrošeno 150 milijuna kuna, odnosno gotovo pola ukupnog proračuna Hrvatske turističke zajednice.
Sadašnji slogan “Mediteran kakav je nekad bio” odlazi u povijest, a najvažniji zadatak turističke promocije u 2015. godini bit će jačanje nacionalnog turističkog brenda i repozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije. Za to će u idućoj godini biti potrošeno 150 milijuna kuna, odnosno gotovo pola ukupnog proračuna Hrvatske turističke zajednice.
SVI NAŠI SLOGANIHRVATSKA – RAJ NA ZEMLJIJedan od prvih slogana HTZ-a, no taj je... |