StoryEditorOCM
Biznisja tebi, ti meni

U svjetsku ekonomiju vratila se trampa, umjesto novcem plaća se proizvodom ili protuuslugom, a može i besplatno. Mnogi su oduševljeni idejom jednog picajola...

Piše PSD
1. travnja 2022. - 17:02
Mlađi potrošači posljednjih su se godina počeli buniti protiv ideje kapitalizma pa im trampa nije stranaDon Emmert/AFP

Iako je koncept trampe ostavština nekih drugih, pradavnih vremena kad se umjesto novcem plaćalo stokom, žitom, školjkama ili biserima, ona se, čini se, vraća u ova moderna vremena.

Barem tako tvrde istraživači iz kompanije Trendwatching koji svaki mjesec donose nove trendove iz svijeta marketinga i potrošnje. U najnovijem izvješću pozabavili su se upravo trampom, koja postaje sve češća metoda trgovine između osviještenih potrošača i brendova.

Kako tvrde, nekoliko je okidača zbog kojih je taj koncept primamljiv i primjenjiv u vremenima napretka suvremene tehnologije i procvata kriptovaluta ili, kako im tepaju, valute za geekove. Za početak, veliku promjenu na tržište donio je COVID-19 koji je poremetio globalnu trgovinu i potrošače okrenuo prema internetskoj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 00:52