StoryEditorOCM
Biznisveliki rast dobiti

Svjetski poznati modni brend za kojim luduju i Hrvatice hvali se rekordnom prodajom, otkrili kojim poslovnim potezima su debelo nadmašili glavne suparnike

Piše H
12. lipnja 2019. - 16:34
2019-06-11T133613Z_261084305_RC1CE79ED970_RTRMADP_3_INDITEX-RESULTS.JPG

Španjolski maloprodajni div Inditex, vlasnik robne marke odjeće Zara, u prvom je tromjesečju ostvario rast dobiti slijedom rekordne prodaje, zahvaljujući poticanju razvoja online poslovanja, objavila je kompanija srijedu.

Tvrtka, koja je vlasnica i marki Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershku i Oysho, ostvarila je u tromjesečju od veljače do travnja na godišnjoj razini rast neto dobiti za 10 posto, na 734 milijuna eura.

Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.

Zara novim logom zaprepastila kupce, ruga im se cijeli svijet: 'Izgleda kao ja kad se pokušavam uvući u njihovu odjeću!'

Španjolska je grupa priopćila o skoku prihoda od prodaje za pet posto, na 5,9 milijardi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 01:11