StoryEditorOCM
Biznispoznate robne marke zadržale povjerenje kupaca

Potrošači vjeruju u Kraš, SMS, Cedevitu, Zvijezdu, Vegetu...

Piše PSD.
15. prosinca 2009. - 19:02

Na temelju istraživanja o povjerenju potrošača robnim markama u Hrvatskoj, Riders Digest Hrvatska i Mozaik Knjiga u srijedu su, treću godinu zaredom, dodijelili nagrade “Trusted brands” u 37 različitih kategorija.

Od sedam tisuća nasumce izabranih pretplatnika Riders Digesta Hrvatska, njih 710 ispunilo je anketu te su dobiveni rezultati pokazali da i stari i novi ispitanici vjeruju poznatim robnim markama. Naime, 92 posto robnih marki − pobjednika iz prve godine provođenja ovog istraživanja u Hrvatskoj zadržalo je povjerenje potrošača.

Budući da je riječ o domaćim markama, najviše povjerenja dobivaju robne marke vezane uz prehranu i usluge. Primjerice, u kategoriji vitaminskih proizvoda nagrađena je Cedevita, za jestivo ulje nagradu je dobila Zvijezda, za začin...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 00:16