StoryEditorOCM
BiznisStartup Claimdon

Oni su noćna mora aviokompanija: upoznajte Splićane koji se bore za prava putnika diljem svijeta; Savjetuju kako do odšete ako vam je let otkazan, kasni ili vam je uskraćen ukrcaj

16. svibnja 2019. - 12:31
Vlasnici tvrtke Claimdon Flight Delay: Karlo Šimac, Teodora Skelin i Tino Skelin

- Ideja o Claimdonu nastala je iz vlastita iskustva. Studirala sam pravo u Zagrebu, uvijek sam imala neke izvannastavne aktivnosti i razna natjecanja, i tako me put doveo u samo srce Ujedinjenih naroda u New Yorku. Sve je to bilo lijepo iskustvo dok se nisam trebala vratiti kući. Otkazan mi je let i zapela sam dva dana dulje u New Yorku, potpuno sama, bez ikakve asistencije od strane aviokompanije, bez ikakvih informacija o tome što učiniti, kako se i kada vratiti u Hrvatsku, a neplanirano produljenje puta dovelo je i do velikih i neplaniranih troškova – kazala nam je Teodora Skelin uvodeći nas u priču o tome kako je u Splitu pokrenut startup Claimdon, automatizirani sustav koji pomaže avioputnicima diljem svijeta.

Na vlastitu iskustvu vidjela je da mnogi ljudi imaju taj problem...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. studeni 2024 00:26