StoryEditorOCM
Biznis‘tommy’ najbolji u dalmaciji

‘Konzumu’ 30 posto tržišta, slijede ga ‘Mercator’ i ‘Billa’

Piše PSD.
15. rujna 2008. - 23:02

Istraživanje o stanju trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima u Hrvatskoj u 2007. godini, koje je objavila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN), a koje je obuhvatilo 59 poduzetnika, pokazalo je da najveći tržišni udjel od oko 30 posto ima “Konzum”.

Slijede “Mercator-H”, “Kaufland Hrvatska”, “Billa”, “Plodine”, “Getro”, “Kerum”, “Tommy”, “Lidl Hrvatska”, ali njihov tržišni udjel ne prelazi 10 posto. Istraživanje je pokazalo da tržišni udjel “Konzuma” u 2007. u odnosu na 2006. stagnira, dok se “Mercator-H” s petog mjesta popeo na drugo mjesto u prošloj godini.

Značajan rast zabilježio je “Lidl” koji je u prvoj godini poslovanja na tržištu ušao među deset najvećih lanaca. Podac...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. rujan 2024 05:54