StoryEditorOCM
Biznis skromni rezultati domaćih tvrtki na golemom tržištu

Kinezi zbog imidža kupuju masline i ulje

Piše PSD.
3. kolovoza 2009. - 10:47

Hrvatski izvoz u Kinu lani je iznosio 35 milijuna dolara, a uvoz - 1,88 milijardi. Poduzetnici koji rade na tom tržištu kažu da se u Kini može konkurirati kvalitetom i da država treba raditi na izgradnji svog imidža, jer Kinezi uopće nemaju predodžbe o Hrvatskoj

Svuda vlada borba do istrebljenja. Moraš biti konkurentan s prihvatljivom kvalitetom, rokovima isporuke, posebnim popustima, ali i osobnim poznanstvima – veli Ivan Mikšić, vlasnik Tvornice turbina Karlovac (TTK), čija se tvrtka, koja se, među ostalim, bavi proizvodnjom brodske opreme, prema podacima HGK, lani našla među prvih 25 hrvatskih tvrtki izvoznika na kinesko tržište.

Nužno se fokusirati

Iako su na istočnom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 03:40