StoryEditorOCM
BiznisHAKOM ŠTITI LAKOVJERNE

Jeste li i vi nasjeli na obećanja o munjevitom internetu i beskonačnim besplatnim minutama, a onda pali u nesvijest kad je stigao račun? Došao je kraj takvoj praksi

1. kolovoza 2019. - 15:39

Hvala Bogu više da netko stane na kraj teleoperaterima! Svaki put kad bi mi preko telefona nudili neku uslugu, sami med i mlijeko im je izlazilo iz usta, a kad bi mi došao prvi račun pala bi u nesvijest od šoka. Ugovor bih sklopila a da pravo ne bih ni znala da sam ga sklopila, više onako da ih "skinem" s mobitela, a kad bi zbog cijene ili loše usluge poželjela otkazati, e to je tražilo i vremena i truda. Ne može to na telefon, treba slati pismo, doći u poslovnicu, pa čekati 12 radnih dana, pa ni tada nije gotovo...

Eto, baš tim je riječima Milnaranka S.M. dočekala vijest da će od danas potrošačima biti puno lakše raskinuti olako sklopljene ugovore s teleoperaterima. Ranije je za raskidanje ugovora morala putovati s otoka i nekoliko puta do poslovnica teleoperatera...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2024 21:31