StoryEditorOCM
Biznisvodeći hrvatski novinski izdavači odbijaju pritisak Hrvatske udruge reklamnih agencija

Istraživanje čitanosti omogućuje kvalitetno marketinško planiranje

Piše PSD.
26. siječnja 2010. - 19:40

Vodeći hrvatski novinski izdavači - EPH, izdavač Slobodne Dalmacije i Jutarnjeg lista, te Styria i Adria Media u ovom trenutku ne žele ulaziti u sustav revizije novinske naklade koju provodi tvrtka ABC Hrvatska, u suvlasništvu Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA), stoji u najnovijem proslijeđenom pismu izdavača HURA-i.

EPH: Ne pristajemo na optužbe

HURA od novinskih izdavača zahtijeva priključenje spomenutom projektu, ili bi u suprotnom sve oglase oglašivača mogli “preseliti” na televiziju. Tako barem ispada iz HURA-ina dopisa u kojem kažu da od izdavača očekuju uključenje u sustav kako bi agencijama i oglašivačima mogli servirati točne podatke za ispravnu alokaciju budžeta. 

- Samo na taj način možemo zaustaviti zabrinjavajući trend odljeva budžeta u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 18:04