StoryEditorOCM
BiznisTko je tu lud?

Godinama ste vjerni istom operateru? Kakva greška, bit ćete kažnjeni za vjernost - novim kupcima usluga je jeftinija nego starima!

10. siječnja 2017. - 15:11
iStock-498338511

Dijeliti potrošače na stare i nove i prema tome im određivati cijenu jedne te iste usluge, miriše na diskriminaciju. Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta ističe da trgovac koji može pružiti uslugu po nižoj cijeni u razdoblju od dvije godine, takve bi uvjete trebao nuditi svim korisnicima, a ne samo novim.

A to smo ministarstvo pitali je u skladu sa Zakonom o potrošačima istu uslugu nuditi po dvjema različitim cijenama korisnicima, razlikujući ih po tome jesu li već korisnici te usluge ili su novi.

Riječ je o operaterima telefonskih, internetskih i TV usluga koje pakiraju u različite pakete i nude ih korisnicima. Primjerice, B.net korisnicima kojima je istekao dvogodišnji ugovorni rok za korištenje njihovog paketa sa sve tri usluge, nudi potpisivanje novog...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. svibanj 2024 11:04