StoryEditorOCM
Biznisuzbuđenje i dobra priča su gorivo kratkoročnih brandova

Adio lojalnosti: proizvod traje najviše pet godina

Piše PSD.
22. svibnja 2009. - 21:36

Dan Herman  /  Tea Cimaš / CROPIX
Doživotna lojalnost brandu je umrla, dolaze nam sezonski potrošači svega i svačega, i zato u kreiranju novih proizvoda treba misliti brzo i računati na kratki rok. Tradicionalni marketing mislio je dugoročno, a sada smo u eri potrošnje u kojoj proizvod traje najviše pet godina.

Tako su prošli Harry Potter, Crocs, reality TV, iPod i mnogi drugi. Analizirajući meteorske uspjehe nekih brandova, dr. Dan Herman, vlasnik Think short mreže, kao izraziti primjer spomenuo je knjigu “Tajna” Rhonde Byrne, agresivno reklamirane i kod nas.

Formula je vrlo jednostavna i sastoji se u okupljanju 20 gurua i jednog dokumenta, a za samo godinu dana donijela autorici i njezinim suradnicima...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2024 00:46