
Da nema zabrinutih roditelja, ova bi nam priča, priznajemo, prošla "ispod radara". Grad Split nema noćnu autobusnu liniju!
– Baš nigdje na mrežnim stranicama ne mogu pronaći podatak kada i odakle polazi noćna linija broj 39, koja bi trebala povezivati TTTS s Lorom. Ne znam ni je li ta linija cjelogodišnja noćna ili je samo ljetna, turistička – tako nas je jedan tata zasuo pitanjima.
Pa potom dodao i kako je u gradu u kojem se destimulira posjedovanje vozila i promovira najmoderniji europski sustav javnog prijevoza sigurno došlo do pogreške.
Pridružila mu se potom i majka studentice koja ljeti honorarno radi u centru grada, završava s poslom debelo nakon ponoći i nema načina da se vrati kući osim – taksijem.
– Mi smo turistički grad koji ljeti živi cijelu noć, i javni bi prijevoz trebao biti budan – veli nam.
A Split je uistinu imao noćnu liniju sve do pandemije. COVID je unio nemir i zbog virusa je zaustavljeno prometovanje linije broj 39.
– Nakon smirivanja situacije pokušali smo vratiti liniju u funkciju, no nije bilo interesa. Poslije 22 sata naši autobusi imaju kapacitet popunjen tek pet posto – kaže nam Miroslav Delić, direktor "Prometa".
Dodaje kako pojedine autobusne linije imaju zadnji polazak u ponoć, neke i 15 minuta nakon ponoći, a prvi su polasci već oko 4.30. Specifičnost noćne linije mnogima nije išla u prilog jer je prometovala zadanim putem od TTTS-a duž Poljičke do Spinuta, a time su bili zakinuti, recimo, oni koji žive u sjevernim dijelovima grada. Mnogima je bilo zgodnije potegnuti "pjehe" doma nego raditi križaljku s autobusnom linijom.
– No, naša noćna linija i dalje ima dozvolu, stoji kao broj, ima odobrenje i, ako bude zainteresiranih, lako ju je uvesti – kazao nam je direktor.