Gelateria Emiliana u Cosmijevoj ulici u centru Splita radi punom parom. Ogroman red ispred sladoledarnice nemoguće je ne primijetiti, a recenzija zadovoljnih kupaca i to unatoč dužem čekanju ne prestaju se nizati na turističkim platformama poput Google Mapsa i Tripadvisora.
Ipak, domaća gošća je na redakcijski e-mail poslala negativan i ljutiti komentar. Požalila se kako je platila skoro duplu cijenu, a njezina poruka glasi ovako:
- Evo još jedan primjer kako nas pljačkaju nevjerojatnim cijenama. U Emiliane sam tri mini kugle sladoleda platila 15 eura. Meni je to čista pljačka. Vodila sam djecu na Prokurative, a usput smo u Emiliane uzeli tri sladoleda u čašici. Djeca su komentirala kako su puno manje kugle nego inače. Dala sam 20 eura, a prodavač mi je vratio pet i još naglasio da je to cijena za nas jer smo domaći.
Spremila sam tih pet eura u novčanik, i tek tada skužila koliko mi je naplatio, preračunato u kune, više od 100 kuna, nevjerojatno za tri kugle. Vratila sam se pitati otkada je kugla pet eura, a on me posprdno pita "al‘ je to puno", rekla sam da je meni to puno, kutija Quatro sladoleda toliko košta, kao njegova mini kuglica.
U redu je stajalo 20 ljudi iza mene, naravno da može naplaćivati koliko mu padne na pamet i naravno da nisam dobila račun, nikada kod njih nisam dobila račun - napisala je.
Na kraju dodaje: "Turizam nam je donio samo loše, uskoro će nam i zrak naplaćivati po posebnoj cijeni za domaće."
S mišlju da je sladoled poskupio gotovo preko noći, poslali smo upit slastičarnici Emiliana. Odgovor je stigao odmah, sladoled nije poskupio, a u Emiliani tvrde kako je očito došlo do nesporazuma.
- Sjećam se toga. Istina je da je gospođa dala 20€, ja sam vratio 15€. Dobila je 3 sladoleda za 5€, ne za 15€. Dao sam joj popust za domaće goste i naplatio djeci 1.5€, a njoj 2€. Uzela je dvije kuglice pola-pola za djecu, to je 3€, i sebi je uzela u slatkom kornetu pola-pola što košta 2€. Sve skupa je 5€. Čudio sam se zašto se žali kad je dobila popust. Račun je bio gore, ali nije ga uzela - rekao je prodavač i dodao kako je u svoj iskaz siguran, ne 100, nego 1000 posto.
Poručio je nezadovoljnom kupcu: "Recite da se vrati, pa ću ja opet objasnit ako je potrebno. Moguće da su joj ispali novci ili... Stvarno ne znam. Baš mi je žao što se naljutila."