Danas su konačno započeli radovi na spoju Tršćanske i Smiljanićeve ulice, a riječ je o 50-tak metara neuređenog prostora koji tako stoji desetljećima.
Kako je Slobodna Dalmacija pisala krajem srpnja kada je natječaj za ovaj posao tek objavljen, spajanje Smiljanićeve i Tršćanske izvest će se tako što će se postojeća Smiljanićeva ulica (koja je zapravo gruba površina loša za zdravlje automobila) rekonstruirati u duljini od oko 55 metara.
Na početku i kraju zahvata ulica će se uklopiti u postojeći kolnik. Prometnica će biti namijenjena za dvosmjerni promet, svaka traka imat će 2,75 metara, odnosno, kolnik će imati ukupnu širinu 5,5 metara.
Nogostup će se prilagoditi postojećim objektima pa će se značajno razlikovati po širini od 1,3 metra do 2,3 metra. Na istočnoj strani dobit će se pet parkirnih mjesta.
Uz postojeće objekte na jugozapadnoj strani, pokraj budućeg nogostupa, predviđena je izgradnja armirano-betonskih potpornih i ogradnih zidova visine do dva metra. Zamijenit će se postojeća javna rasvjeta i dodati nova s LED rasvjetom, a stupovi će biti visine šest metara.
Ovim projektom nije predviđeno da se uređuje improvizirano parkiralište na istočnoj i sjevernoj strani na koje se parkiraju stanari okolnih zgrada. Iza lokacije na kojoj se spajaju ulice Smiljanićeva i Tršćanska namjerava se staviti upušteni nogostup kojem su rubnjaci viši od središnjeg dijela.
Iz Grada Splita mole građane za suradnju i pojačan oprez tijekom izvođenja radova koji bi trebali trajati dva mjeseca.