Priznajem: u načinu uvođenja reda naš gradonačelnik ostao je čvrst. Ne da se pokolebati. Garaže idu puževim korakom, pa je kao rješenje predložio prodaju automobila. Kad je gužva idealno bi, predlaže, bilo koristiti javni prijevoz.
Eto ga na. Piše tako HDZ-ov vijećnik Ivica Budimir pa nastavlja:
"Sad smo na javnom prijevozu. Ako nema vozača u Prometu gdje ćeš boljeg rješenja nego ukidanje linija.
Hoćemo sad na bicikle i romobile? Ah da, nema još staza za bicikle... Sorry, ostaje nam samo pjehe... Baš smo Smart City.
Nakon obavijesti o „privremenom“ odstupanju od voznog reda jasno je da je eskalirao nered u Prometu za koji je odgovoran isključivo Ivica Puljak kao skupština društva i direktor kojeg je sam imenovao. Grad gradom čine upravo javne usluge koje pruža svojim građanima, a Puljak umjesto da je povećao broj vožnji - on ih ukida i ne nudi nikakvo rješenje za kaos u jednoj od najvažnijih gradskih firmi.
Osim konkretnog problema s voznim redom, Puljak u mandatu nije izgradio ni metar nove ceste i biciklističke staze, a prometni problemi koji pogađaju grad su višeslojni i od ove vlasti nije ponuđen odgovor ni na jedan od njih. Projekte za garaže i ITS mu je ostavio Andro, a dinamika kojom ih realizira je poražavajuća, novi GUP bez kojeg grad neće prometno prodisati nije ni na vidiku, a stanje u Prometu je priča za sebe i ukidanje linija je samo vrh sante leda.
Malo nam se nagnula piramida Urbane mobilnosti. Nije li?"
A koliko je linija samo danas ukinuto, lijepo piše na Prometovoj web stranici, pa se ravnajte.