StoryEditorOCM
Splitu 2011. godini savjetovalištu za zaštitu potrošača za pomoć se obratilo 3500 građana, što je gotovo stotinu dnevno:

Savjetovalište za zaštitu potrošača: Ljudi nam se najviše žale na javne usluge

Piše PSD.
9. siječnja 2012. - 20:54

Više od 3500 građana obratilo se prošle godine splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača s različitim pritužbama.

Sukladno grubim podacima koji se još uvijek obrađuju, oko 56 posto pritužbi odnosilo se na javne usluge, u što spadaju energija, telekomunikacije, komunalije i ostalo, 23 posto slučajeva ticalo se trgovine, dok su svi drugi predmeti, dakle 21 posto, svrstani pod stavku “ostalo”, a među njima je najviše pritužbi išlo na odvjetničke usluge, čak devet posto.

Zatrpani predmetima

- Slobodno možemo reći da je prošla godina, barem što se našeg rada u Savjetovalištu tiče, obilježena ovrhama. Bili smo doslovno zakrcani tim predmetima, odnosno pritužbama na ovršne postupke. Ljudi su se uglavnom žalili na zakonitost provedbe ovrhe, odnosno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 10:50