StoryEditorOCM
Splitnajvažnije je piće

Od prodavača na Ultri saznali smo što je najbolje išlo: ‘Najviše prodajemo burgere, pogotovo kad dođu gladni momci...‘

Piše Petra Klarić
15. srpnja 2024. - 16:48
Pitali smo prodavače što se najbolje prodaje na ovogodišnjem izdanju ”Ultra Europe” festivalaSaša Burić/Cropix

Od prodavača na "Ultri" saznali smo što su posjetitelji kroz tri dana najviše kupovali na području festivala. Moglo se tamo kupiti svega, od prezervativa i upaljača, do ukusnih zalogaja i naočala.

Stigli smo prvo do dvije trafike, u kojima je većina stvari ipak bila značajno skuplja nego u poslovnicama van festivala. Djelatnica nam je otkrila da posjetitelji najviše kupuju osvježavajuća pića, a od cigareta su bolje prolazili vejpovi.

- Ma najviše kupuju vodu i sokove, pivo... Nije to ništa čudno, vani je vruće pa su svi žedni - rekla nam je.

image

Od cigareta bolje idu vejpovi

Saša Burić/Cropix

Upitali smo je zatim kako idu cigarete, zapravo jedna od rijetkih stvari koja je na festivalskim trafikama "držala" istu cijenu kao vani.

- Ma cigarete baš slabo idu, bolje prolaze vejpovi - dodala je djelatnica.

Situaciju smo zatim provjerili na štandovima s hranom, koji su, unatoč velikom broju posjetitelja, funkcionirali efikasno, u redovima se čekalo vrlo kratko.

image

Kad dođu gladni momci, traže burgere

Saša Burić/Cropix

- Ma najbolje idu burgeri, pogotovo kad dođu gladni momci, njima treba nešto konkretnije da se dobro najedu. Od ostalih stvari, najviše se traže nuggetsi - rekao nam je blagajnik.

Nešto duže čekali su se redovi na štandovima s pićem. Ono što su nam tamo otkrili u skladu je s onim što su nam ranije rekli na trafikama.

- Daleko najviše kupuju vodu i pivo, a od žešćih alkoholnih pića najbolje ide vodka u kombinaciji s energetskim pićem - rekli su nam.

image

Daleko najviše kupuju vodu i pivo...

Saša Burić/Cropix

Zanimalo nas je koje su suvenire "Ultranauti" najviše kupovali na službenom štandu Ultre. Nudio im se cijeli spektar stvari s obilježjima festivala, od običnih i dugih majica, do ručnika, naočala...

- Po onome što sam ja vidjela, daleko najviše se kupuju "lineupice", kratke majice na kojima su navedeni svi izvođači s ovogodišnje Ultre, njih smo baš dosta prodali - rekla nam je prodavačica.

Čini se da su ovogodišnji "Ultranauti" pazili da na ne dehidriraju pa je najbolje išla voda, od hrane zasitni burgeri, a od suvenira majice. Dobro ih je to i koštalo, ali sasvim je uobičajeno da su na festivalima cijene nešto više.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. rujan 2024 23:29