![<p>Američka marketinka kampanja HTZ-a</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/04/03/o_26903952_1024.jpg)
Usprkos divljoj krizi koja drma nautičkom branšom mađunarodni nautički sajam „Croatia boat show“ i ove će se godine održati i to u terminu od 17. do 21. travnja.
U svjetlu podataka da su mnogi daleko veći sajmovi podbacili, poput sajma u Genovi, pa i spoznaje da u zadnje tri godine u Hrvatskoj nije prodana ni jedna jahta duža od 20 metara, dovoljno govori o težini krize u nautičkom svjetu.
- Usprkos svemu odlučili smo održati sajam, jer ulazimo u EU pa se nadamo oporavku tržišta, ali i boljem plasmanu hrvatskih nautičkih proizvoda na tom tržištu-kazao je na konferenciji za medije direktor sajma i direktor „Profectusa“ Vicenzo Blagaić.
- Negdje nautički turizam pada, negdje raste. Primjerice, sajam u Dussledorfu bilježi rast, dok onaj u Genovi strmoglav pad....
U svjetlu podataka da su mnogi daleko veći sajmovi podbacili, poput sajma u Genovi, pa i spoznaje da u zadnje tri godine u Hrvatskoj nije prodana ni jedna jahta duža od 20 metara, dovoljno govori o težini krize u nautičkom svjetu.
- Usprkos svemu odlučili smo održati sajam, jer ulazimo u EU pa se nadamo oporavku tržišta, ali i boljem plasmanu hrvatskih nautičkih proizvoda na tom tržištu-kazao je na konferenciji za medije direktor sajma i direktor „Profectusa“ Vicenzo Blagaić.
- Negdje nautički turizam pada, negdje raste. Primjerice, sajam u Dussledorfu bilježi rast, dok onaj u Genovi strmoglav pad....