StoryEditorOCM
SplitCOPY PASTE

Lidl iz Srbije iskopirao nagrađivanu kampanju splitske gradske tvrtke i ‘Vajta‘: ‘Prijaviti to još za nagradu...‘

Piše A. P.
22. veljače 2024. - 15:07

Jerko Trogrlić, poznati PR stručnjak i vlasnik splitske agencije za odnose s javnošću "Vajt", na svom Facebook profilu komentirao je kampanju "Hoćeš da menjamo mesta" Lidla iz Srbije.

Upravo taj slogan bio je i forte splitske kampanje "Želiš li se mijenjati za mjesto" iz 2019. godine koju je "Vajt" realizirao s gradskom komunalnom tvrtkom "Split parking". Glavni cilj kampanje bio je osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom.

Agencija "Vajt" je za tu kampanju dobila i nagradu Golden World Awards for Excellence koju je dodijelila Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), a nagrada je poznata i kao ‘PR Oscar‘. 

Ono što je najviše zasmetalo Trogrlića u vezi reklame Lidla iz Srbije je upravo činjenica da su je oni prijavili za nagradu. 

image

Jerko Trogrlić

Nikola Vilić/Cropix

- Copy paste se nije izgubio u prijevodu, ali prijaviti to za nagradu... Dragi Lidl Srbija zahvaljujem što ste kampanju proširili i u Srbiji. Jedan od najvažnijih dijelova naše kampanje "Želiš li se mijenjati za mjesto?" bio je da se ta kampanja koju je financirao "Split parking" lako širi te smo gradovima rado i for free dijelili vizuale, davali savjete i bili ponosni na baš svaki od preko 15 njih koji su to prihvatili kao i na nacionalne i međunarodne nagrade koje su uslijedile.

Problematika i koncept osvješćivanja zapravo nisu bili toliko originalni, no žiriji su prepoznali provedbu, rezultate i kreativnost koja je postigla da se o tome raspravlja i u EU parlamentu te da se na koncu u Hrvatskoj izmijeni i zakonodavni okvir.

Prijaviti 2024. kampanju ovakvog naziva za nagradu, kao svoju… malo mi je to nisko za Lidl, ali svakako cijenim što ste ovu važnu temu otvorili i u Srbiji pa taman copy pasteom bez ikakvog pitanja. BalCannes nije ovo bilo tako davno. Sretno - napisao je Trogrlić. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 12:03