![<p>Ilustracija</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/12/18/o_27264084_1024.jpg)
Tko god je sudjelovao u promoviranju Splita kao glavne europske party destinacije, očito je napravio odličan posao. Da postoji nagrada za uspješan razvoj alkoholičarskog turizma, pomeli bismo svu konkurenciju. A dokumentirano je toliko aktivnosti pijanih turista da bi se mogla otvoriti jedna sasvim bogata izložba "Split Ljeto 2023".
I sad odbrojavamo dane kad će se situacija malo smiriti budući da je ljetna sezona na izmaku. Mislili smo da će grad napokon moći predahnuti od alkoholiziranih gostiju, ali – ne.
Ne samo da se na stranim portalima promovira opijanje nego to, očito, čine i lokalni promotori splitskih događanja.
Reklama za Vinski grad koji se uskoro održava na Zvončacu prikazuje Grgura Ninskog s čašom vina u ruci, a fotografija je osobito iznervirala...