StoryEditorOCM
ObalaZAMKE ONLINE kupnje

Naručeni proizvod ne stiže, a prodavač ne vraća novac? ‘Mi smo uspjeli, uplaćeno nam je za tjedan dana. Evo što učiniti‘

Piše Silvia Rudinović
10. travnja 2024. - 07:10

Internetska kupnja nosi brojne rizike, a slučaj iz Dubrovnika pokazuje da se za svaki uplaćeni euro predujma vrijedi boriti.

Iskustvo bračnog para koji je još u listopadu prošle godine naručio proizvod vrijedan 37,16 eura sa stranice "Odaberi i naruči", u vlasništvu tvrtke registrirane u Osijeku, pokazuje da ne treba odustati bez obzira na iznos narudžbe.

Proizvod naručen 27. listopada nije dostavljen u zakonskom roku, pa čak ni nakon 75 dana, što je na stranici navedeni krajnji rok isporuke. Shvativši da naručene tekstilne navlake neće primiti, zatražili su povrat novca.

Naši sugovornici pokazuju niz poruka od veljače ove godine u kojima im je obećana refundacija u što kraćem roku. Reklamacija im je potvrđena u ožujku, ali povrat novca nikako nije stizao na njihov račun.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 13:01