stdClass Object ( [id] => 1142017 [title] => Jeste li pratili ‘Masterchef‘, oduševljava li vas ili zgraža Frano Kekez iz Hrvaca? Istražili smo na što su TV gledatelji ovih dana najviše zakačeni [alias] => jeste-li-i-veceras-pratili-masterchef-odusevljava-li-vas-ili-zgraza-frano-kekez-iz-hrvaca-istrazili-smo-na-sto-na-tv-u-ovih-dana-gledatelji-najvise-zakaceni [catid] => 262 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

HRT, Nova TV, RTL - koja od ovih televizija je Hrvatima omiljena? Koje emisije su najgledanije, a koje su, pak, podbacile? Politika, sport, zabava - za što se najviše "kačimo" - pokušali smo doznati u ovim nacionalnim TV kućama.

Svi oni imaju svoje "konje za utrku", u to nitko ne dvoji, no i na jednoj i na drugoj i na trećoj televiziji pohvalit će vam se da baš oni imaju sadržaje koje su gledateljima najviše prirasli srcu i kako su oni prvi izbor većini gledatelja.

Otprilike kao u izbornoj noći parlamentarnih izbora, kada su nekim čudom svi pobjednici.

Ovi podaci, te sva raskoš njihove interpretacije nisu, ruku na srce, toliko bitni prosječnom gledatelju. Prosječan gledatelj će i dalje gledati ono što želi i što mu se sviđa, ali su važni, dakako, oglašivačima, ali i samim TV kućama koje će na račun gledanosti formirati i svoje marketinške cjenike.

Odmah na početku recimo i to da Nova TV i RTL barataju podacima koje im pruža AGB Nielsen, dok HRT barata podacima o gledanosti koje izrađuje tvrtka AdScanner. Dva mjerenja, dvije interpretacije.

S Nove TV i RTL-a reći će da je sustav mjerenja koji oni prakticiraju sveobuhvatniji i da je riječ o "pravom" istraživanju gledanosti TV programa, dok po njima metoda AdScannera to nije, jer se njihovi podaci baziraju na softwareu za pregled broja STB prijemnika koji su preko jednog pružatelja pay-TV usluga u određenom trenutku spojeni na pojedini TV kanal, neovisno o tome gleda li osoba taj kanal, jer STB ne razlikuje je li TV ekran upaljen ili ugašen.

---

image
Marko Todorov/Cropix
---


Osim toga, podsjećaju na to da prava analiza mora obuhvaćati sve vrste prijema TV signala u reprezentativnom omjeru, te se ne mogu bazirati samo na kabelskom...

HRT, dakako, ne dijeli njihovo mišljenje.

RTL: Večera za 5 na selu

Okrenimo se mi emisijama... Evo što nam na temu gledanosti za rujan i listopad imaju reći s RTL-a:

- Tijekom rujna i listopada RTL ima najgledaniji zabavni format koji je na ekranu svaki radni dan - "Večeru za 5 na selu", kako u ukupnoj populaciji, tako i u našoj ciljnoj grupi od 18 do 49 godina. Ovaj format u prosjeku prati više od pola milijuna gledatelja, dok određene epizode dosežu do 700.000 gledatelja u ukupnoj populaciji.

Također, u ova dva mjeseca "Večera za 5 na selu" bila je gledanija i od informativnog programa prvog konkurenta, kazali su nam na RTL-u, ne propustivši, dakle, komparirati kako emisija u kojoj "obični" ljudi kuhaju ima bolju prođu od Dnevnika Nove TV, koji gleda oko 440 tisuća ljudi.

---

image
Večera za 5 na selu
 
RTL
---


Istina, bilježi taj Dnevnik i bolje brojke, no on je i dalje najgledaniji informativni format. Možda je jednostavno stvar u tome da je ljudima "puna kapa" crnih vijesti.

U RTL-u se nadalje hvale da su oni tijekom ova dva mjeseca prvi izbor gledatelja u udarnom terminu.

- "Brak na prvu“ ima svoju vjernu publiku, u prosjeku format prati više od 400.000 gledatelja u ukupnoj populaciji. Tu je neizostavni RTL Direkt, koji u prosjeku prati više od 400.000 gledatelja, te je u skupini 10 najgledanijih formata.

Jesenska sezona na RTL-u još nije gotova te uskoro počinje nova sezona izuzetno popularne humoristične serije "Blago nama“, ali i potpuno novi format koji gledatelji dosad nisu vidjeli u Hrvatskoj, originalnog naziva "Taskmaster“.

Ne ostaju dužni ni s Nove TV, koji poentiraju da su "top formati domaće produkcije, uspješna programska shema, vrhunski zabavni i informativni program, te pomno osluškivanje publike doveli do izvrsnih rezultata".

Nova TV: Vatreni i Supertalent

- Prema podacima gledanosti, Nova TV grupa gledanija je od prvog konkurenta za čak 69,6 posto u udarnom terminu, te 69,1 posto u cijelom danu. Kanal Nova TV je najgledaniji kanal u zemlji te ove jeseni bilježi čak 31 posto udjela u gledanosti u udarnom terminu.

Grupa se može pohvaliti i dalje i s najgledanijim specijaliziranim kanalom, jer Doma TV i ove jeseni bilježi sjajan rezultat te je u udarnom terminu čak 122,9 posto gledanija od prvog konkurenta - ponosno će s Nove TV, a na prvim mjestima gledanosti ove jeseni na TV ekranima nalaze se prijenosi nogometnih utakmica – Kvalifikacije za Svjetsko prvenstvo.

Najgledanija među njima ističe se utakmica između Hrvatske i Slovenije, a ostvarila je 61,7 posto udjela u gledanosti i pratilo ju je više od 870 tisuća gledatelja.

Osim okršaja Vatrenih i u utakmicama protiv Cipra, Rusije i Slovačke, među najgledanijim formatima ove jeseni se nalazi popularni show ''Supertalent''.

---

image
Ekipa Supertalenta
 
NOVA TV PRESS
---


Uz ovu vrhunsku zabavnu emisiju, koja i u osmoj sezoni oduševljava brojnim i nevjerojatnim talentima, u prosjeku je 720 tisuća ljudi, a show ostvaruje 49,1 posto udjela u gledanosti.

''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati u prosjeku 360 tisuća gledatelja, ostvaruje 28,6 posto udjela u gledanosti te je najgledaniji u svom slotu emitiranja.

---

image
''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati u prosjeku 360 tisuća gledatelja
Nova TV Press
---


Produkcija dramskog programa Nove TV i ove jeseni ima razloga za slavlje jer uspjeh koji je ostvarila prva sezona humoristične serije ''Dar Mar'', nastavio se i s drugom sezonom koju trenutno pratimo te je serija, izuzev nogometa, u top 4 najgledanijih TV sadržaja.

''Provjereno'' je emisija najgledanija u svom slotu emitiranja, te 35 posto gledanija od prvog konkurenta, vele s Nove, napominjući da su jesenski formati Nove TV hit i na digitalnim platformama.

Tako je od početka emitiranja osme sezone Supertalenta na Facebooku ostvaren 5,1 milijun videopregleda, dok Youtube Supertalenta ostvaruje čak 19,6 milijuna videopregleda, a od početka emitiranja nove sezone ''MasterChefa'' na Facebooku smo ostvarili 4 milijuna videopregleda, ističu i ove podatke, napominjući kako im je izvor Gemius Audience.

HRT: Dobro jutro, Hrvatska i Dnevnik

Jutarnje vijesti sa 45,32 posto sharea, Dobro jutro, Hrvatska sa 45,01, podnevni Dnevnik sa 42,83, Plodovi zemlje sa 34,88, TV kalendar sa 36,71 - glavne su uzdanice HRT-a, a riječ je, kako napominju iz HRT-ova Odjela za komunikacije, o najvećim pojedinačnim SHR-ovima navedenih emisija za rujan i listopad. Ovo su brojke AdScannera, rađeni na uzorku od 1000 kućanstava, koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava.

---

image
Dobro jutro Hrvatska: Doris Pinčić, Zlata Muck, Mirko Fodor, Davor Meštrović, Maja Ciglenečki i Ognjen Golubić
Neja Markičević/Cropix
---


- Prvi program Hrvatske televizije na prvom je mjestu, odnosno najgledaniji je program na hrvatskom televizijskom tržištu u promatranom razdoblju s udjelom u gledanosti od 14,89. Ukupni udio u gledanosti svih HRT-ovih televizijskih kanala je 24,17 posto, što je više od ukupnog udjela ostalih televizija, odnosno njihovih kanala zajedno. Na listi 10 najgledanijih TV kanala u tom razdoblju, HTV1 je na prvom mjestu, HTV2 na četvrtom, HTV 4 na desetom. Kanal HTV 3 je na osamnaestom mjestu.

HRT je javni servis i kao takav ima Zakonom o HRT-u jasno definiranu ulogu te u svojim programima mora zadovoljiti interese javnosti na državnoj, regionalnoj i lokalnoj razini te osigurati odgovarajuću zastupljenost informativnog, umjetničkog, kulturnog, obrazovnog, dječjeg, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja sukladno Zakonu o HRT-u, kažu na na javnoj televiziji.

Napomenimo i to da prema podacima AdScannera za rujan HRT i Nova TV imaju isti postotak gledanosti od 14,46, a RTL 12,85 posto u cijelom danu.

Što se tiče njihova mjerenja prime-timea, odnosno perioda od 19 do 23 sata, Nova TV tu je na prvom mjestu s udjelom od 19,6 posto, slijedi, zanimljivo, RTL sa 16,86 posto, dok u večernjim satima HTV1 bira 12,11 posto gledatelja.

Ako govorimo o emisijama koje ruše gledanost, onda su to, bez konkurencije, utakmice Vatrenih. Utakmicu Hrvatske i Slovenije tako je, primjerice, gledalo 22,24 posto stanovništva. No, to su izuzeci, ne igra reprezentacija svaki dan, a ako govorimo o ovim drugim emisijama, onda su tu "Večera za 5" i "Supertalent" definitivno po najvećem guštu šire mase.

A možda po naj-naj-najvećem guštu gledatelja su HBO, Netflix i srodne im platforme. Njih na ovim listama nema, njih ove brojke i ne zanimaju. Oni oglašivača nemaju, ali zato njihova usluga - košta. Plati, pa se rugaj...

---

Samo 'Sam u kući' može uzdrmati 'Supertalent'

Televizijska gledanost je tema koja intrigira i nekolicinu forumaša, koji aktivno međusobno izmjenjuju podatke o gledanosti, komentiraju brojeve, predlažu... Evo nekih njihovih komentara...

- Samo će "Sam u kući" uzdrmati Supertalent!

- I dalje ne mogu shvatiti da deset godina emitiraju "Zauvijek susjede", donedavno i "Nad lipom 35"...

- Jadan onaj tko je osuđen na ove 2-3 televizije

---

---

Metodologija u šest koraka

Metodologija istraživanja gledanosti AdScannera sastoji se od šest koraka.

Bazično istraživanje provodi se kako bi se prikupili geografski i demografski podaci TV kućanstava. Istraživanje se provodi svake godine tijekom četiri kvartala.

Veličina uzorka: 4800 ispitanika godišnje tijekom četiri kvartala. Reprezentativnost uzorka osigurana je na nivou kvartala (1200 ispitanika).

Televizijska gledanost mjeri se na kontinuiranom uzorku od minimalno 100.000 Set top boxi (STB) na IPTV i kabelskoj platformi, a izolirani uzorak čini 900 kućanstava, koja čine statistički reprezentativan uzorak prema regiji, veličini mjesta, veličini obitelji i predstavlja IPTV i kabelsku populaciju.

Reprezentativnost uzorka osigurana je nasumičnim odabirom postojećih korisnika kojima se šalje poziv za registracijom.

Mjerenje televizijske gledanosti na IPTV i kabelskoj platformi odvija se na uzorku od 100.000 set top box-ova (STB) i provodi se na razini kućanstva.

Svaki uređaj koji služi za prijem IPTV ili kabelskog signala u kućanstvu ujedno služi i kao izvor informacija o praćenju televizijske gledanosti. Uređaj prilikom promjene kanala bilježi vrijeme i ID kanala koje je korisnik odabrao te tu informaciju prosljeđuje centraliziranom sustavu za prikupljanje podataka.

STB uređaj bilježi točno vrijeme gledanja, kanal koji se gleda i kućanstvo koje gleda. Kao što je već navedeno, uređaj bilježi svaku promjenu kanala u kućanstvu sa 100% sigurnošću pomoću ID kanala.

---

---

Nielsenov uzorak od 2500 ispitanika

Nielsen je međunarodna kompanija prisutna na svih pet kontinenata. Jedna od njihovih užih specijalnosti jest mjerenje gledanosti televizije, a svoja istraživanja o gledanosti televizije u svijetu objavljuje od 1976. godine.

Veliki uspjeh kompanija je postigla zahvaljujući korištenju metode elektronskih uređaja za prikupljanje podataka (peoplemetera) te zaštićenim sustavom ponderiranja i algoritama koji garantiraju visoku točnost podataka.

Nielsen u Hrvatskoj održava reprezentativan panel koji broji 2500 ispitanika, od kojih je svaki član pokriven jasnim pristankom u skladu s GDPR smjernicama.

Svi korisnici Nielsen TAM podataka (TV Audience Measurement) imaju pristup tim podacima kroz Arianna softver. Osim mjerenja TV gledanosti, Nielsen je razvio i napredna rješenja za mjerenje digitalnih sadržaja.

---

[video] => [gallery] => [extra_fields] => [{"id":"1","value":""},{"id":"2","value":"SVATKO IMA SVOJE NAVIJA\u010cE"},{"id":"10","value":""},{"id":"65","value":""},{"id":"63","value":"2"},{"id":"80","value":""},{"id":"81","value":""},{"id":"82","value":""},{"id":"83","value":""},{"id":"84","value":""},{"id":"85","value":""},{"id":"86","value":""},{"id":"88","value":""},{"id":"95","value":"0"},{"id":"78","value":"2"},{"id":"61","value":"1"},{"id":"62","value":"1"},{"id":"64","value":"1"},{"id":"67","value":"1"},{"id":"68","value":"2"},{"id":"69","value":"1"},{"id":"70","value":"1"},{"id":"71","value":"1"},{"id":"73","value":"1"},{"id":"74","value":"1"},{"id":"77","value":"1"},{"id":"79","value":"1"},{"id":"87","value":"1"},{"id":"91","value":"1"},{"id":"92","value":"1"},{"id":"93","value":"1"},{"id":"94","value":"1"},{"id":"96","value":"1"},{"id":"98","value":"1"}] [extra_fields_search] => SVATKO IMA SVOJE NAVIJAČE 2 0 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 [created] => 2021-11-04 12:48:42 [created_by] => 3095 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2021-11-10 23:07:56 [modified_by] => 3095 [publish_up] => 2021-11-10 21:12:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 740 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 262 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti iz svijeta showbiznisa. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [obituaries_portal] => 0 [page_title] => Showbiz [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 0 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 0 [itemRelatedLimit] => 5 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 0 [itemRelatedImageSize] => 0 [itemRelatedIntrotext] => 1 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 0 [itemRelatedImageGallery] => 0 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19964486.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19959668.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19089290.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19964488.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19959306.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19959308.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19785802.jpg","\/images\/slike\/2021\/11\/04\/19959354.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["Nova TV Press","Marko Todorov\/Cropix","NOVA TV PRESS","Nova TV Press","RTL","RTL","NOVA TV PRESS","Neja Marki\u010devi\u0107\/Cropix"],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["Frano Kekez, nastavnik matematike i fizike, otkrio je da kuha od svoje 13. godine","","Masterchef","''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do \u010detvrtka u ve\u010dernjim satima prati u prosjeku 360 tisu\u0107a gledatelja","Ve\u010dera za 5 na selu
\n\u00a0","Ve\u010dera za 5 na selu
\n\u00a0","Ekipa Supertalenta
\n\u00a0","Dobro jutro Hrvatska: Doris Pin\u010di\u0107, Zlata Muck, Mirko Fodor, Davor Me\u0161trovi\u0107, Maja Ciglene\u010dki i Ognjen Golubi\u0107"],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"1280x720","hd_19964486_1920.jpg":"1920x1080","k_19964486_1280.jpg":"1280x1280","k_19964486_1024.jpg":"1024x1024","k_19964486_640.jpg":"640x640","k_19964486_480.jpg":"480x480","k_19964486_340.jpg":"340x340","k_19964486_220.jpg":"220x220","o_19964486_1280.jpg":"1280x720","o_19964486_1024.jpg":"1024x576","o_19964486_640.jpg":"640x360","o_19964486_480.jpg":"480x270","o_19964486_340.jpg":"340x191","o_19964486_220.jpg":"220x123","h_19964486_1280.jpg":"1280x854","h_19964486_1024.jpg":"1024x683","h_19964486_640.jpg":"640x427","h_19964486_480.jpg":"480x320","h_19964486_340.jpg":"340x227","h_19964486_220.jpg":"220x147","pp_19964486_1280.jpg":"1006x1280","pp_19964486_1024.jpg":"805x1024","pp_19964486_640.jpg":"503x640","pp_19964486_480.jpg":"377x480","pp_19964486_340.jpg":"267x340","pp_19964486_220.jpg":"173x220"},{"size0":"1920x1280","hd_19959668_1920.jpg":"1920x1080","k_19959668_1280.jpg":"1280x1280","k_19959668_1024.jpg":"1024x1024","k_19959668_640.jpg":"640x640","k_19959668_480.jpg":"480x480","k_19959668_340.jpg":"340x340","k_19959668_220.jpg":"220x220","o_19959668_1280.jpg":"1280x853","o_19959668_1024.jpg":"1024x682","o_19959668_640.jpg":"640x426","o_19959668_480.jpg":"480x320","o_19959668_340.jpg":"340x226","o_19959668_220.jpg":"220x146","h_19959668_1280.jpg":"1280x854","h_19959668_1024.jpg":"1024x683","h_19959668_640.jpg":"640x427","h_19959668_480.jpg":"480x320","h_19959668_340.jpg":"340x227","h_19959668_220.jpg":"220x147","pp_19959668_1280.jpg":"1006x1280","pp_19959668_1024.jpg":"805x1024","pp_19959668_640.jpg":"503x640","pp_19959668_480.jpg":"377x480","pp_19959668_340.jpg":"267x340","pp_19959668_220.jpg":"173x220"},{"size0":"1920x1080","hd_19089290_1920.jpg":"1920x1080","k_19089290_1280.jpg":"1280x1280","k_19089290_1024.jpg":"1024x1024","k_19089290_640.jpg":"640x640","k_19089290_480.jpg":"480x480","k_19089290_340.jpg":"340x340","k_19089290_220.jpg":"220x220","o_19089290_1280.jpg":"1280x720","o_19089290_1024.jpg":"1024x576","o_19089290_640.jpg":"640x360","o_19089290_480.jpg":"480x270","o_19089290_340.jpg":"340x191","o_19089290_220.jpg":"220x123","h_19089290_1280.jpg":"1280x854","h_19089290_1024.jpg":"1024x683","h_19089290_640.jpg":"640x427","h_19089290_480.jpg":"480x320","h_19089290_340.jpg":"340x227","h_19089290_220.jpg":"220x147","pp_19089290_1280.jpg":"1006x1280","pp_19089290_1024.jpg":"805x1024","pp_19089290_640.jpg":"503x640","pp_19089290_480.jpg":"377x480","pp_19089290_340.jpg":"267x340","pp_19089290_220.jpg":"173x220"},{"size0":"1280x960","hd_19964488_1920.jpg":"1920x1080","k_19964488_1280.jpg":"1280x1280","k_19964488_1024.jpg":"1024x1024","k_19964488_640.jpg":"640x640","k_19964488_480.jpg":"480x480","k_19964488_340.jpg":"340x340","k_19964488_220.jpg":"220x220","o_19964488_1280.jpg":"1280x960","o_19964488_1024.jpg":"1024x768","o_19964488_640.jpg":"640x480","o_19964488_480.jpg":"480x360","o_19964488_340.jpg":"340x255","o_19964488_220.jpg":"220x165","h_19964488_1280.jpg":"1280x854","h_19964488_1024.jpg":"1024x683","h_19964488_640.jpg":"640x427","h_19964488_480.jpg":"480x320","h_19964488_340.jpg":"340x227","h_19964488_220.jpg":"220x147","pp_19964488_1280.jpg":"1006x1280","pp_19964488_1024.jpg":"805x1024","pp_19964488_640.jpg":"503x640","pp_19964488_480.jpg":"377x480","pp_19964488_340.jpg":"267x340","pp_19964488_220.jpg":"173x220"},{"size0":"860x460","hd_19959306_1920.jpg":"1920x1080","k_19959306_1280.jpg":"1280x1280","k_19959306_1024.jpg":"1024x1024","k_19959306_640.jpg":"640x640","k_19959306_480.jpg":"480x480","k_19959306_340.jpg":"340x340","k_19959306_220.jpg":"220x220","o_19959306_1280.jpg":"1280x684","o_19959306_1024.jpg":"1024x547","o_19959306_640.jpg":"640x342","o_19959306_480.jpg":"480x256","o_19959306_340.jpg":"340x181","o_19959306_220.jpg":"220x117","h_19959306_1280.jpg":"1280x854","h_19959306_1024.jpg":"1024x683","h_19959306_640.jpg":"640x427","h_19959306_480.jpg":"480x320","h_19959306_340.jpg":"340x227","h_19959306_220.jpg":"220x147","pp_19959306_1280.jpg":"1006x1280","pp_19959306_1024.jpg":"805x1024","pp_19959306_640.jpg":"503x640","pp_19959306_480.jpg":"377x480","pp_19959306_340.jpg":"267x340","pp_19959306_220.jpg":"173x220"},{"size0":"860x460","hd_19959308_1920.jpg":"1920x1080","k_19959308_1280.jpg":"1280x1280","k_19959308_1024.jpg":"1024x1024","k_19959308_640.jpg":"640x640","k_19959308_480.jpg":"480x480","k_19959308_340.jpg":"340x340","k_19959308_220.jpg":"220x220","o_19959308_1280.jpg":"1280x684","o_19959308_1024.jpg":"1024x547","o_19959308_640.jpg":"640x342","o_19959308_480.jpg":"480x256","o_19959308_340.jpg":"340x181","o_19959308_220.jpg":"220x117","h_19959308_1280.jpg":"1280x854","h_19959308_1024.jpg":"1024x683","h_19959308_640.jpg":"640x427","h_19959308_480.jpg":"480x320","h_19959308_340.jpg":"340x227","h_19959308_220.jpg":"220x147","pp_19959308_1280.jpg":"1006x1280","pp_19959308_1024.jpg":"805x1024","pp_19959308_640.jpg":"503x640","pp_19959308_480.jpg":"377x480","pp_19959308_340.jpg":"267x340","pp_19959308_220.jpg":"173x220"},{"size0":"1280x720","hd_19785802_1920.jpg":"1920x1080","k_19785802_1280.jpg":"1280x1280","k_19785802_1024.jpg":"1024x1024","k_19785802_640.jpg":"640x640","k_19785802_480.jpg":"480x480","k_19785802_340.jpg":"340x340","k_19785802_220.jpg":"220x220","o_19785802_1280.jpg":"1280x720","o_19785802_1024.jpg":"1024x576","o_19785802_640.jpg":"640x360","o_19785802_480.jpg":"480x270","o_19785802_340.jpg":"340x191","o_19785802_220.jpg":"220x123","h_19785802_1280.jpg":"1280x854","h_19785802_1024.jpg":"1024x683","h_19785802_640.jpg":"640x427","h_19785802_480.jpg":"480x320","h_19785802_340.jpg":"340x227","h_19785802_220.jpg":"220x147","pp_19785802_1280.jpg":"1006x1280","pp_19785802_1024.jpg":"805x1024","pp_19785802_640.jpg":"503x640","pp_19785802_480.jpg":"377x480","pp_19785802_340.jpg":"267x340","pp_19785802_220.jpg":"173x220"},{"size0":"1920x1280","hd_19959354_1920.jpg":"1920x1080","k_19959354_1280.jpg":"1280x1280","k_19959354_1024.jpg":"1024x1024","k_19959354_640.jpg":"640x640","k_19959354_480.jpg":"480x480","k_19959354_340.jpg":"340x340","k_19959354_220.jpg":"220x220","o_19959354_1280.jpg":"1280x853","o_19959354_1024.jpg":"1024x682","o_19959354_640.jpg":"640x426","o_19959354_480.jpg":"480x320","o_19959354_340.jpg":"340x226","o_19959354_220.jpg":"220x146","h_19959354_1280.jpg":"1280x854","h_19959354_1024.jpg":"1024x683","h_19959354_640.jpg":"640x427","h_19959354_480.jpg":"480x320","h_19959354_340.jpg":"340x227","h_19959354_220.jpg":"220x147","pp_19959354_1280.jpg":"1006x1280","pp_19959354_1024.jpg":"805x1024","pp_19959354_640.jpg":"503x640","pp_19959354_480.jpg":"377x480","pp_19959354_340.jpg":"267x340","pp_19959354_220.jpg":"173x220"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 204 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 262 [name] => Showbiz [alias] => showbiz [description] => [parent] => 477 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 1 [params] => {"inheritFrom":"0","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 38136411 Threads: 3 Questions: 7082360947 Slow queries: 3297030 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 607955722 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 32 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front01 [password] => Y2AfBGoJRKhS9HNdMJ [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /scena/showbiz ) [additional_categories] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 262 [name] => Showbiz [alias] => showbiz [parent] => 477 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /scena/showbiz ) ) [link] => /scena/showbiz/jeste-li-i-veceras-pratili-masterchef-odusevljava-li-vas-ili-zgraza-frano-kekez-iz-hrvaca-istrazili-smo-na-sto-na-tv-u-ovih-dana-gledatelji-najvise-zakaceni-1142017 [printLink] => /scena/showbiz/jeste-li-i-veceras-pratili-masterchef-odusevljava-li-vas-ili-zgraza-frano-kekez-iz-hrvaca-istrazili-smo-na-sto-na-tv-u-ovih-dana-gledatelji-najvise-zakaceni-1142017?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 679299 [name] => MasterChef [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => masterchef [link] => /tag/masterchef ) [1] => stdClass Object ( [id] => 655975 [name] => Frano Kekez [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 2021-11-10 22:22:30 [main_article_id] => 0 [alias] => frano-kekez [link] => /tag/frano-kekez ) [2] => stdClass Object ( [id] => 531445 [name] => Večera za 5 na selu [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 2020-01-28 10:19:52 [main_article_id] => 0 [alias] => vecera-za-5-na-selu [link] => /tag/vecera-za-5-na-selu ) [3] => stdClass Object ( [id] => 619412 [name] => dobro jutro, hrvatska [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 2020-10-03 10:55:46 [main_article_id] => 0 [alias] => dobro-jutro-hrvatska [link] => /tag/dobro-jutro-hrvatska ) [4] => stdClass Object ( [id] => 655976 [name] => najgedanije emisije [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 2021-11-10 22:22:30 [main_article_id] => 0 [alias] => najgedanije-emisije [link] => /tag/najgedanije-emisije ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Jeste li pratili ‘Masterchef‘, oduševljava li vas ili zgraža Frano Kekez iz Hrvaca? Istražili smo na što su TV gledatelji ovih dana najviše zakačeni [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => 3095 [name] => Anita Matić [username] => anita-mati [email] => anita-mati@sd.hr [password] => $2y$10$GjpBtNa.YRMDPnrRjunSLO2dRI1pWs.zFfgFXxSc2DO6OWvNbQp1K [password_clear] => [block] => 0 [sendEmail] => 0 [registerDate] => 0000-00-00 00:00:00 [lastvisitDate] => 0000-00-00 00:00:00 [activation] => [params] => [groups] => Array ( [2] => 2 ) [guest] => 0 [lastResetTime] => 0000-00-00 00:00:00 [resetCount] => 0 [requireReset] => 0 [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [otpKey] => [otep] => [link] => /autor/anita-matic-3095 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1613 [gender] => m [description] => [image] => [url] => [group] => 1 [plugins] => ) [avatar] => https://secure.gravatar.com/avatar/ceaf3f62415cf4b539552b7ff1377124?s=100&default=https%3A%2F%2Ff01.slobodnadalmacija.hr%2Fcomponents%2Fcom_ocm%2Fimages%2Fplaceholder%2Fuser.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19964486.jpg [galleryCount] => 8 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => Nova TV Press [mainImageDesc] => Frano Kekez, nastavnik matematike i fizike, otkrio je da kuha od svoje 13. godine [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19964486.jpg [title] => Nova TV PressFrano Kekez, nastavnik matematike i fizike, otkrio je da kuha od svoje 13. godine ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19959668.jpg [title] => Marko Todorov/Cropix ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19089290.jpg [title] => NOVA TV PRESSMasterchef ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19964488.jpg [title] => Nova TV Press''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati u prosjeku 360 tisuća gledatelja ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19959306.jpg [title] => RTLVečera za 5 na selu
 
) [5] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19959308.jpg [title] => RTLVečera za 5 na selu
 
) [6] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19785802.jpg [title] => NOVA TV PRESSEkipa Supertalenta
 
) [7] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2021/11/04/19959354.jpg [title] => Neja Markičević/CropixDobro jutro Hrvatska: Doris Pinčić, Zlata Muck, Mirko Fodor, Davor Meštrović, Maja Ciglenečki i Ognjen Golubić ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}

HRT, Nova TV, RTL - koja od ovih televizija je Hrvatima omiljena? Koje emisije su najgledanije, a koje su, pak, podbacile? Politika, sport, zabava - za što se najviše "kačimo" - pokušali smo doznati u ovim nacionalnim TV kućama.

Svi oni imaju svoje "konje za utrku", u to nitko ne dvoji, no i na jednoj i na drugoj i na trećoj televiziji pohvalit će vam se da baš oni imaju sadržaje koje su gledateljima najviše prirasli srcu i kako su oni prvi izbor većini gledatelja.

Otprilike kao u izbornoj noći parlamentarnih izbora, kada su nekim čudom svi pobjednici.

Ovi podaci, te sva raskoš njihove interpretacije nisu, ruku na srce, toliko bitni prosječnom gledatelju. Prosječan gledatelj će i dalje gledati ono što želi i što mu se sviđa, ali su važni, dakako, oglašivačima, ali i samim TV kućama koje će na račun gledanosti formirati i svoje marketinške cjenike.

Odmah na početku recimo i to da Nova TV i RTL barataju podacima koje im pruža AGB Nielsen, dok HRT barata podacima o gledanosti koje izrađuje tvrtka AdScanner. Dva mjerenja, dvije interpretacije.

S Nove TV i RTL-a reći će da je sustav mjerenja koji oni prakticiraju sveobuhvatniji i da je riječ o "pravom" istraživanju gledanosti TV programa, dok po njima metoda AdScannera to nije, jer se njihovi podaci baziraju na softwareu za pregled broja STB prijemnika koji su preko jednog pružatelja pay-TV usluga u određenom trenutku spojeni na pojedini TV kanal, neovisno o tome gleda li osoba taj kanal, jer STB ne razlikuje je li TV ekran upaljen ili ugašen.

---

image
Marko Todorov/Cropix
---


Osim toga, podsjećaju na to da prava analiza mora obuhvaćati sve vrste prijema TV signala u reprezentativnom omjeru, te se ne mogu bazirati samo na kabelskom...

HRT, dakako, ne dijeli njihovo mišljenje.

RTL: Večera za 5 na selu

Okrenimo se mi emisijama... Evo što nam na temu gledanosti za rujan i listopad imaju reći s RTL-a:

- Tijekom rujna i listopada RTL ima najgledaniji zabavni format koji je na ekranu svaki radni dan - "Večeru za 5 na selu", kako u ukupnoj populaciji, tako i u našoj ciljnoj grupi od 18 do 49 godina. Ovaj format u prosjeku prati više od pola milijuna gledatelja, dok određene epizode dosežu do 700.000 gledatelja u ukupnoj populaciji.

Također, u ova dva mjeseca "Večera za 5 na selu" bila je gledanija i od informativnog programa prvog konkurenta, kazali su nam na RTL-u, ne propustivši, dakle, komparirati kako emisija u kojoj "obični" ljudi kuhaju ima bolju prođu od Dnevnika Nove TV, koji gleda oko 440 tisuća ljudi.

---

image
Večera za 5 na selu
 
RTL
---


Istina, bilježi taj Dnevnik i bolje brojke, no on je i dalje najgledaniji informativni format. Možda je jednostavno stvar u tome da je ljudima "puna kapa" crnih vijesti.

U RTL-u se nadalje hvale da su oni tijekom ova dva mjeseca prvi izbor gledatelja u udarnom terminu.

- "Brak na prvu“ ima svoju vjernu publiku, u prosjeku format prati više od 400.000 gledatelja u ukupnoj populaciji. Tu je neizostavni RTL Direkt, koji u prosjeku prati više od 400.000 gledatelja, te je u skupini 10 najgledanijih formata.

Jesenska sezona na RTL-u još nije gotova te uskoro počinje nova sezona izuzetno popularne humoristične serije "Blago nama“, ali i potpuno novi format koji gledatelji dosad nisu vidjeli u Hrvatskoj, originalnog naziva "Taskmaster“.

Ne ostaju dužni ni s Nove TV, koji poentiraju da su "top formati domaće produkcije, uspješna programska shema, vrhunski zabavni i informativni program, te pomno osluškivanje publike doveli do izvrsnih rezultata".

Nova TV: Vatreni i Supertalent

- Prema podacima gledanosti, Nova TV grupa gledanija je od prvog konkurenta za čak 69,6 posto u udarnom terminu, te 69,1 posto u cijelom danu. Kanal Nova TV je najgledaniji kanal u zemlji te ove jeseni bilježi čak 31 posto udjela u gledanosti u udarnom terminu.

Grupa se može pohvaliti i dalje i s najgledanijim specijaliziranim kanalom, jer Doma TV i ove jeseni bilježi sjajan rezultat te je u udarnom terminu čak 122,9 posto gledanija od prvog konkurenta - ponosno će s Nove TV, a na prvim mjestima gledanosti ove jeseni na TV ekranima nalaze se prijenosi nogometnih utakmica – Kvalifikacije za Svjetsko prvenstvo.

Najgledanija među njima ističe se utakmica između Hrvatske i Slovenije, a ostvarila je 61,7 posto udjela u gledanosti i pratilo ju je više od 870 tisuća gledatelja.

Osim okršaja Vatrenih i u utakmicama protiv Cipra, Rusije i Slovačke, među najgledanijim formatima ove jeseni se nalazi popularni show ''Supertalent''.

---

image
Ekipa Supertalenta
 
NOVA TV PRESS
---


Uz ovu vrhunsku zabavnu emisiju, koja i u osmoj sezoni oduševljava brojnim i nevjerojatnim talentima, u prosjeku je 720 tisuća ljudi, a show ostvaruje 49,1 posto udjela u gledanosti.

''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati u prosjeku 360 tisuća gledatelja, ostvaruje 28,6 posto udjela u gledanosti te je najgledaniji u svom slotu emitiranja.

---

image
''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati u prosjeku 360 tisuća gledatelja
Nova TV Press
---


Produkcija dramskog programa Nove TV i ove jeseni ima razloga za slavlje jer uspjeh koji je ostvarila prva sezona humoristične serije ''Dar Mar'', nastavio se i s drugom sezonom koju trenutno pratimo te je serija, izuzev nogometa, u top 4 najgledanijih TV sadržaja.

''Provjereno'' je emisija najgledanija u svom slotu emitiranja, te 35 posto gledanija od prvog konkurenta, vele s Nove, napominjući da su jesenski formati Nove TV hit i na digitalnim platformama.

Tako je od početka emitiranja osme sezone Supertalenta na Facebooku ostvaren 5,1 milijun videopregleda, dok Youtube Supertalenta ostvaruje čak 19,6 milijuna videopregleda, a od početka emitiranja nove sezone ''MasterChefa'' na Facebooku smo ostvarili 4 milijuna videopregleda, ističu i ove podatke, napominjući kako im je izvor Gemius Audience.

HRT: Dobro jutro, Hrvatska i Dnevnik

Jutarnje vijesti sa 45,32 posto sharea, Dobro jutro, Hrvatska sa 45,01, podnevni Dnevnik sa 42,83, Plodovi zemlje sa 34,88, TV kalendar sa 36,71 - glavne su uzdanice HRT-a, a riječ je, kako napominju iz HRT-ova Odjela za komunikacije, o najvećim pojedinačnim SHR-ovima navedenih emisija za rujan i listopad. Ovo su brojke AdScannera, rađeni na uzorku od 1000 kućanstava, koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava.

---

image
Dobro jutro Hrvatska: Doris Pinčić, Zlata Muck, Mirko Fodor, Davor Meštrović, Maja Ciglenečki i Ognjen Golubić
Neja Markičević/Cropix
---


- Prvi program Hrvatske televizije na prvom je mjestu, odnosno najgledaniji je program na hrvatskom televizijskom tržištu u promatranom razdoblju s udjelom u gledanosti od 14,89. Ukupni udio u gledanosti svih HRT-ovih televizijskih kanala je 24,17 posto, što je više od ukupnog udjela ostalih televizija, odnosno njihovih kanala zajedno. Na listi 10 najgledanijih TV kanala u tom razdoblju, HTV1 je na prvom mjestu, HTV2 na četvrtom, HTV 4 na desetom. Kanal HTV 3 je na osamnaestom mjestu.

HRT je javni servis i kao takav ima Zakonom o HRT-u jasno definiranu ulogu te u svojim programima mora zadovoljiti interese javnosti na državnoj, regionalnoj i lokalnoj razini te osigurati odgovarajuću zastupljenost informativnog, umjetničkog, kulturnog, obrazovnog, dječjeg, zabavnog, sportskog i drugog sadržaja sukladno Zakonu o HRT-u, kažu na na javnoj televiziji.

Napomenimo i to da prema podacima AdScannera za rujan HRT i Nova TV imaju isti postotak gledanosti od 14,46, a RTL 12,85 posto u cijelom danu.

Što se tiče njihova mjerenja prime-timea, odnosno perioda od 19 do 23 sata, Nova TV tu je na prvom mjestu s udjelom od 19,6 posto, slijedi, zanimljivo, RTL sa 16,86 posto, dok u večernjim satima HTV1 bira 12,11 posto gledatelja.

Ako govorimo o emisijama koje ruše gledanost, onda su to, bez konkurencije, utakmice Vatrenih. Utakmicu Hrvatske i Slovenije tako je, primjerice, gledalo 22,24 posto stanovništva. No, to su izuzeci, ne igra reprezentacija svaki dan, a ako govorimo o ovim drugim emisijama, onda su tu "Večera za 5" i "Supertalent" definitivno po najvećem guštu šire mase.

A možda po naj-naj-najvećem guštu gledatelja su HBO, Netflix i srodne im platforme. Njih na ovim listama nema, njih ove brojke i ne zanimaju. Oni oglašivača nemaju, ali zato njihova usluga - košta. Plati, pa se rugaj...

---

Samo 'Sam u kući' može uzdrmati 'Supertalent'

Televizijska gledanost je tema koja intrigira i nekolicinu forumaša, koji aktivno međusobno izmjenjuju podatke o gledanosti, komentiraju brojeve, predlažu... Evo nekih njihovih komentara...

- Samo će "Sam u kući" uzdrmati Supertalent!

- I dalje ne mogu shvatiti da deset godina emitiraju "Zauvijek susjede", donedavno i "Nad lipom 35"...

- Jadan onaj tko je osuđen na ove 2-3 televizije

---

---

Metodologija u šest koraka

Metodologija istraživanja gledanosti AdScannera sastoji se od šest koraka.

Bazično istraživanje provodi se kako bi se prikupili geografski i demografski podaci TV kućanstava. Istraživanje se provodi svake godine tijekom četiri kvartala.

Veličina uzorka: 4800 ispitanika godišnje tijekom četiri kvartala. Reprezentativnost uzorka osigurana je na nivou kvartala (1200 ispitanika).

Televizijska gledanost mjeri se na kontinuiranom uzorku od minimalno 100.000 Set top boxi (STB) na IPTV i kabelskoj platformi, a izolirani uzorak čini 900 kućanstava, koja čine statistički reprezentativan uzorak prema regiji, veličini mjesta, veličini obitelji i predstavlja IPTV i kabelsku populaciju.

Reprezentativnost uzorka osigurana je nasumičnim odabirom postojećih korisnika kojima se šalje poziv za registracijom.

Mjerenje televizijske gledanosti na IPTV i kabelskoj platformi odvija se na uzorku od 100.000 set top box-ova (STB) i provodi se na razini kućanstva.

Svaki uređaj koji služi za prijem IPTV ili kabelskog signala u kućanstvu ujedno služi i kao izvor informacija o praćenju televizijske gledanosti. Uređaj prilikom promjene kanala bilježi vrijeme i ID kanala koje je korisnik odabrao te tu informaciju prosljeđuje centraliziranom sustavu za prikupljanje podataka.

STB uređaj bilježi točno vrijeme gledanja, kanal koji se gleda i kućanstvo koje gleda. Kao što je već navedeno, uređaj bilježi svaku promjenu kanala u kućanstvu sa 100% sigurnošću pomoću ID kanala.

---

---

Nielsenov uzorak od 2500 ispitanika

Nielsen je međunarodna kompanija prisutna na svih pet kontinenata. Jedna od njihovih užih specijalnosti jest mjerenje gledanosti televizije, a svoja istraživanja o gledanosti televizije u svijetu objavljuje od 1976. godine.

Veliki uspjeh kompanija je postigla zahvaljujući korištenju metode elektronskih uređaja za prikupljanje podataka (peoplemetera) te zaštićenim sustavom ponderiranja i algoritama koji garantiraju visoku točnost podataka.

Nielsen u Hrvatskoj održava reprezentativan panel koji broji 2500 ispitanika, od kojih je svaki član pokriven jasnim pristankom u skladu s GDPR smjernicama.

Svi korisnici Nielsen TAM podataka (TV Audience Measurement) imaju pristup tim podacima kroz Arianna softver. Osim mjerenja TV gledanosti, Nielsen je razvio i napredna rješenja za mjerenje digitalnih sadržaja.

---

[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>
Nova TV Press Marko Todorov/Cropix NOVA TV PRESS Nova TV Press RTL RTL NOVA TV PRESS Neja Markičević/Cropix
Nova TV Press
Frano Kekez, nastavnik matematike i fizike, otkrio je da kuha od svoje 13. godine
NOVA TV PRESS
Masterchef
Nova TV Press
''MasterChef'' svakodnevno od ponedjeljka do četvrtka u večernjim satima prati u prosjeku 360 tisuća gledatelja
RTL
Večera za 5 na selu
 
RTL
Večera za 5 na selu
 
NOVA TV PRESS
Ekipa Supertalenta
 
Neja Markičević/Cropix
Dobro jutro Hrvatska: Doris Pinčić, Zlata Muck, Mirko Fodor, Davor Meštrović, Maja Ciglenečki i Ognjen Golubić
[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/scena/showbiz/jeste-li-i-veceras-pratili-masterchef-odusevljava-li-vas-ili-zgraza-frano-kekez-iz-hrvaca-istrazili-smo-na-sto-na-tv-u-ovih-dana-gledatelji-najvise-zakaceni-1142017 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=778dc1446b74f2ccdf1c622ad51cafc718f77f5b [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Jeste+li+pratili+%E2%80%98Masterchef%E2%80%98%2C+odu%C5%A1evljava+li+vas+ili+zgra%C5%BEa+Frano+Kekez+iz+Hrvaca%3F+Istra%C5%BEili+smo+na+%C5%A1to+su+TV+gledatelji+ovih+dana+najvi%C5%A1e+zaka%C4%8Deni&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fscena%2Fshowbiz%2Fjeste-li-i-veceras-pratili-masterchef-odusevljava-li-vas-ili-zgraza-frano-kekez-iz-hrvaca-istrazili-smo-na-sto-na-tv-u-ovih-dana-gledatelji-najvise-zakaceni-1142017 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fscena%2Fshowbiz%2Fjeste-li-i-veceras-pratili-masterchef-odusevljava-li-vas-ili-zgraza-frano-kekez-iz-hrvaca-istrazili-smo-na-sto-na-tv-u-ovih-dana-gledatelji-najvise-zakaceni-1142017 )
[{"id":"1","value":""},{"id":"2","value":"SVATKO IMA SVOJE NAVIJA\u010cE"},{"id":"10","value":""},{"id":"65","value":""},{"id":"63","value":"2"},{"id":"80","value":""},{"id":"81","value":""},{"id":"82","value":""},{"id":"83","value":""},{"id":"84","value":""},{"id":"85","value":""},{"id":"86","value":""},{"id":"88","value":""},{"id":"95","value":"0"},{"id":"78","value":"2"},{"id":"61","value":"1"},{"id":"62","value":"1"},{"id":"64","value":"1"},{"id":"67","value":"1"},{"id":"68","value":"2"},{"id":"69","value":"1"},{"id":"70","value":"1"},{"id":"71","value":"1"},{"id":"73","value":"1"},{"id":"74","value":"1"},{"id":"77","value":"1"},{"id":"79","value":"1"},{"id":"87","value":"1"},{"id":"91","value":"1"},{"id":"92","value":"1"},{"id":"93","value":"1"},{"id":"94","value":"1"},{"id":"96","value":"1"},{"id":"98","value":"1"}]
StoryEditorOCM
ShowbizSVATKO IMA SVOJE NAVIJAČE

Jeste li pratili ‘Masterchef‘, oduševljava li vas ili zgraža Frano Kekez iz Hrvaca? Istražili smo na što su TV gledatelji ovih dana najviše zakačeni

10. studenog 2021. - 22:12

HRT, Nova TV, RTL - koja od ovih televizija je Hrvatima omiljena? Koje emisije su najgledanije, a koje su, pak, podbacile? Politika, sport, zabava - za što se najviše "kačimo" - pokušali smo doznati u ovim nacionalnim TV kućama.

Svi oni imaju svoje "konje za utrku", u to nitko ne dvoji, no i na jednoj i na drugoj i na trećoj televiziji pohvalit će vam se da baš oni imaju sadržaje koje su gledateljima najviše prirasli srcu i kako su oni prvi izbor većini gledatelja.

Otprilike kao u izbornoj noći parlamentarnih izbora, kada su nekim čudom svi pobjednici.

Ovi podaci, te sva raskoš njihove interpretacije nisu, ruku na srce, toliko bitni prosječnom gledatelju. Prosječan gledatelj će i dalje gledati ono što želi i što mu se sviđa, ali su važni, dakako, oglašivačima, ali...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. svibanj 2024 22:58