Ožujak 2010. godine... Apple je, povodeći se velikim uspjehom prodaje tada revolucionarne nove generacije mobilnih uređaja iPhone 3 i modela 3GS, koji su prerasli okvire standardne govorne komunikacije i evoluirali u prave multimedijalne gadgete na dlanu, koje od tada zovemo smartphoneovima (pametnim telefonima), svijetu predstavio iPad. U biti radilo se o svojevrsnom “upsizingu” samog iPhonea i njegovih multimedijalnih mogućnosti, a rezultati prodaje novog iPada s ekranom dijagonale zaslona 9,7 inča bili su fantastični.
Ohrabren golemim redovima zagrizenih Appleovih fanova koji su kampirali ispred službenih trgovina kako bi se domogli novog uratka tvornice iz Cupertina, Steve Jobs se tada osvrnuo na konkurenciju koja je prilično brzo reagirala na Jabukin izazov počevši...
StoryEditorOCM
ŽivotTEHNOPOLIS
Steve Jobs iPad Mini nije vidio kao svoje "dijete"
3. studenog 2012. - 23:39
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?