Mastercard je danas, u sklopu svojeg globalnog programa posvećenog financijskoj uključenosti, predstavio kolekciju kratkih dokumentarnih filmova koja donosi pet priča koje govore o izazovima ženskog poduzetništva u različitim dijelovima svijeta. Iskustva žena s gotovo svih kontinenata adresiraju globalne izazove s kojima se suočavamo, a jedan od filmova iz kolekcije „Five“ inspirativna je priča o Ireni Orlović, Splićanki koja je pokrenula specijaliziranu izdavačku kuću „Harfa“ iz majčinske borbe da olakša život kćeri rođenoj s teškoćama u razvoju. Danas, nakon gotovo 19 godina, Irena iza sebe ima mnogobrojne projekte, a Ireninu priču možete pogledati na jedinstvenoj ShortsTV platformi, digitalnom streaming kanalu specijaliziranom za kratke dokumentarne...
StoryEditorOCM
Životžensko poduzetništvo
Priča o poduzetnici iz Hrvatske postala dio globalne inspirativne Mastercardove kampanje
8. ožujka 2021. - 10:30