Citroenov najprodavaniji model C3, čija je prva generacija predstavljena još 2002. godine, predstavljen je u novom, trećem generacijskom izdanju, za koje bismo nakon testnih vožnji u okolici i samoj Barceloni mogli kazati kako svojom osobnošću ruši ustaljena tržišna pravila i donosi svježinu i optimizam.
U prethodne dvije generacije C3 je prodan u više od 3,5 milijuna primjeraka, što čini gotovo 20 posto prodanih automobila francuskog proizvođača u Europi. Najnovija generacija ovog francuskog gradskog automobila, čija dužina nije prešla četiri metra (399 cm), oduševljava udobnošću i prostranom unutrašnjošću, ali i brojnim mogućnostima personalizacije.
U ponudi je devet boja karoserije i tri boje krova, pri čemu se može dobiti čak 36 kombinacija dvobojne...
StoryEditorOCM
ŽivotCITROEN C3
Plijeni osobnošću, dizajnerski je atraktivan, a tu su i štedljivi motori
3. studenog 2016. - 23:38
01
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?