Priznata dubrovačka fotografkinja sa zagrebačkom adresom, Mara Bratoš, podržala je kampanju "Oživi me". U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama, koje je dizajnirala Matija Vujica, koja je i ambasadorica kampanje.
Kampanjom "Oživi me", čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca, želi se educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove, za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Nakon Splita, Zadra, Rijeke i Zagreba, sa Osijekom se završava prva faza kampanje.
Kampanjom "Oživi me", čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca, želi se educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove, za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Nakon Splita, Zadra, Rijeke i Zagreba, sa Osijekom se završava prva faza kampanje.