U prvih devet mjeseci ove godine na tržištu novih automobila u Hrvatskoj najprodavanija marka među privatnim kupcima je bio Suzuki, dok su pravne osobe, uglavnom rent-a-carovi, javne ustanove i državne tvrtke, kupovale Volkswagenova vozila.
Uglavnom, u razdoblju od siječnja do rujna 2017. godine prodano je 41.505 novih automobila, od čega čak 31.602 vozila otpadaju na pravne osobe, dok su samo 9903 privatne osobe kupile automobil za svoje potrebe. Razočaravajuća je činjenica da je tek 23,9 posto fizičkih osoba kupilo novi automobil, odnosno da je tek svaki četvrti kupac bio pojedinac, da je lavovski dio od 76,1 posto otišao na stranu pravnih osoba.
Ako bismo ove podatke uspoređivali s onima iz 2016. godine kada je 30,6 posto fizičkih osoba kupilo novi automobil, stanje je...
StoryEditorOCM
Životvolkswagen i suzuki dominiraju
Firme pumpaju prodajne rezultate: zabrinjavajući pad privatnih kupaca novih automobila
22. listopada 2017. - 09:19
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?