StoryEditorOCM

Sin Davida i Victorije Beckham radio je kao modni fotograf, influencer, maneken, kuhar... Sada ima novi projekt

Piše SCENA SD
11. listopada 2024. - 22:26
Brooklyn Beckham i Nicola PeltzAffinitypicture/backgrid/backgrid Usa/profimedia/Affinitypicture/backgrid/backgrid Usa/profimedia

Brooklyn Beckham, sin Davida i Victorije Beckham, u dobi od 25 godina započinje novu karijeru. Najstariji sin Beckham već je u prošlosti radio kao influencer, fotograf, model... Međutim, zbog slave svojih roditelja, Brooklyn je navodno patio od straha  da započne vlastitu karijeru, otkrila je njegova supruga Nicola Peltz časopisu Tatler prije nekog vremena.

U međuvremenu mu se svidjela kulinarska umjetnost. U svojoj kuharskoj emisiji "Cookin‘ with Brooklyn", koja se emitira na društvenim mrežama, Brooklyn već neko vrijeme radi kao kuhar. Ali ima velikih problema. Uvijek ga iznova optužuju da su njegovi recepti nemaštoviti i toliko banalni da bi ih čak i osnovnoškolac mogao pripremiti bez puno truda. Kritičari su se također žalili da sadržaj kuharske emisije ne opravdava visoke troškove produkcije emisije.

image

Novi proizvod

Planet Photos/planet/profimedia/Planet Photos/planet/profimedia

Ranije ove godine Brooklyn je isprobao novu poslovnu ideju kada se udružio s tvrtkom za dostavu namirnica UberEats kako bi otvorio pop-up restoran u istočnom Londonu na dva dana. Ali i ovdje je naišao na otpor: optužen je da je takozvana "Nepo beba" - odnosno da svoju karijeru duguje samo svojim slavnim roditeljima.

Čak i s njegovim najnovijim projektom, čovjek se pita hoće li naići na oduševljenje među potrošačima.

Mladi poduzetnik upravo je lansirao vlastiti ljuti umak pod nazivom Cloud23. Za petnaest funti (gotovo 18 eura) po boci prodavat će se u lancu supermarketa Whole Foods Market.

Mama i tata Beckham, naravno, pomažu u promociji nove poslovne ideje svog sina i ovog su tjedna pozirali za grupnu fotografiju s ljutim umakom zajedno s Brooklynom i njegovom suprugom Peltz.

"Oduševljeni smo što smo doveli Cloud23 na police Whole Foods Marketa", objavila je tvrtka na svom nedavno pokrenutom Instagram računu.

Ali to nije sve. Mladi poduzetnik također želi osvojiti SAD. Reklamna kampanja nastavila se kamionom s hranom stacioniranim ispred Whole Foodsa u Los Angelesu.

Na svom Instagram računu, koji ima 16.8 milijuna pratitelja, Brooklyn je u srijedu podijelio video umaka s logotipom Cloud23 i malom gomilom koja se okupila vani kako bi probala njegov novi proizvod.

Beckhamova kreacija umaka dostupna je u dva okusa: Hot Habanero i Sweet Jalapeno. Kako će proći novi projekt mladoga Brooklyna tek ćemo vidjeti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. studeni 2024 22:16