StoryEditorOCM
ProstorijaHrvatski brend

Bračni par iz malog primorskog mjesta spoznao 'mračnu stranu' proizvoda koje svi kupuju svojoj djeci: njihov brend danas je star dvije godine, a uvode i neke novosti

Piše Olgica Grizelj Ivić
31. prosinca 2018. - 20:15

"ShivShav" je mladi hrvatski brend iz Ičića koji se bavi proizvodnjom dječje odjeće i dekoracija za "male" interijere. No, iza toga zanimljivog imena, koje nas odmah upućuje na to da se tu "nešto šije", krije se lijepa obiteljska priča iz koje se razvio posao.

Naime, kada su Sandra i Željko Ružić dobili svog Filipa, upoznali su se i s mračnom stranom sintetičkih proizvoda. Njihov je sinčić imao osjetljivu kožu pa su mladi roditelji, tražeći izlaz iz problema, našli rješenje.

– Nabasali smo na organski pamuk. Svidjelo nam se što je to prirodni materijal pri čijoj se proizvodnji pazi da se ne koriste štetni pesticidi, da se podržava fair trade, da je materijal izdržljiviji i puno mekši od običnog pamuka. Kroz razgovor smo došli na ideju da pokrenemo proizvodnju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2024 22:49