Baš svaka priča na svijetu ima dvije strane.
Ono što se našem bivšem vojnom pilotu, brigadiru Hrvatske vojske Ivanu Selaku dogodilo prilikom skakanja s padobranom možemo ispričati mi onako kako smo doživjeli snimak i to će biti strašno, a možete poslušati i njegovu verziju, koja je nevjerojatno smirena.
Mi vidimo ono što se čini kao rutinsko iskakanje iz aviona, let zrakom, predivnu panoramu i onda moment u kojem se događa nešto što čak i nama laicima djeluje kao nešto što se ne bi smjelo dogoditi. U niti jednom trenutku brigadir Selak ne gubi prisebnost. Čak i u trenutku dok doskaće u grmlje. Pretpostavljamo da tamo nije trebao doskočiti, ali to smo samo mi, kako rekosmo - potpuni amateri.
- Kad stvari krenu malo u krivom smjeru, a ti ne otvaraš rezervu, jer imaš vremena i za ispraviti problem na drugi način, onda možeš završit i u šumi - tako je na društvenim mrežama Selak objasnio svoju nevolju.
Objasnio je kako mu se padobran nije otvorio onako kako je trebao, naime - jedna je strana ostala zatvorena.
- Počeo me vitlati ko malog majmuna. Događa se - opet je "udario po kočnici" brigadir u miru.
Nije želio odbaciti padobran (nosio je i rezervni, op.a.), već ga je pokušao otvoriti do kraja sam - komandama. I uspio je, padobran se otvorio, ali zbog prijašnje rotacije zavrtio ga je dva, tri kruga viška u konopce.
- To je bar lako, odvrtio se, no onda shvatim da s njim upravljam jedino ako mi je desna komanda skoro skroz gore, a lijeva na pola ili više, pa tako nekako održavam pravac, a - šuma ispod - ispričao je ostatak pilot, dopunivši savjetom kako treba izgledati "prisilno slijetanje".
- Kad slijećeš u šumu probaj na mlado drveće i skupi noge, da se ne ozljediš i ne podereš kupolu i ostaneš visiti. Tako i bi. Događa se. Kupola čitava, ja ok, slijedeći skok otvaranje ko u knjizi, kako je uvijek. Dobro ne baš - zaključio je veselo.
Napomenuo je i kako sigurno nema onoga koji vozi ili bicikl ili motocikl koji nije pao, pa baš tako i nema onoga tko leti paragliderom ili zmajem, a da nije završio ili u živici, ili u šumi. On je, nasmijao je pratitelje, "probao i živicu i šumu i pšenicu", kada mu je na motornom zmaju stao motor.
- Život bi bio ne zanimljiv da je sve ko po špagi - zaključio je naš proslavljeni (sretni) pilot.