Stvarna žena, osoba koja se ne pojavljuje u ulozi modela već predstavlja samu sebe sa svim bogatstvom svoga unutarnjeg svijeta – poruka je kampanje Ogi Antunac i Zorana Mrvoša, dizajnera iza imena brenda LINK.
- Tijekom nastajanja LINK-ove kolekcije za proljeće/ljeto 2015., koja će tijekom sljedeća dva mjeseca biti predstavljena u Düsseldorfu, Las Vegasu i New Yorku, počela se javljati ideja o vizualima koji bi pratili kolekciju i ženi koja je zaista i nosi - otkrivaju popularni modni dizajneri.
Tajnu vječne mladosti i odjeće koja odijeva dušu, otkrila je ikona hrvatskog stila, Tihana Harapin Zalepugin – modna „insiderica“ već dugi niz godina. Ona duboko promišlja i razumije modu, ali se s njom i poigrava. Njoj je odjeća samo nadogradnja vlastite osobnosti, unutrašnjeg imaginar...
- Tijekom nastajanja LINK-ove kolekcije za proljeće/ljeto 2015., koja će tijekom sljedeća dva mjeseca biti predstavljena u Düsseldorfu, Las Vegasu i New Yorku, počela se javljati ideja o vizualima koji bi pratili kolekciju i ženi koja je zaista i nosi - otkrivaju popularni modni dizajneri.
Tajnu vječne mladosti i odjeće koja odijeva dušu, otkrila je ikona hrvatskog stila, Tihana Harapin Zalepugin – modna „insiderica“ već dugi niz godina. Ona duboko promišlja i razumije modu, ali se s njom i poigrava. Njoj je odjeća samo nadogradnja vlastite osobnosti, unutrašnjeg imaginar...