StoryEditorOCM
Moda'white noise'

Novi modeli cipela i torbica iz Karle u kampanji zbog koje jedva čekamo blagdane

Piše PSD.
23. listopada 2014. - 10:47
Najnovija kampanja za prodavaonice luksuzne obuće i modnih dodataka Karla za sezonu jesen/zima 2014., pod nazivom 'White Noise' započinje bjelinom kao višeznačnom temom.

Pozadina minimalizirana jednom bojom vrvi detaljima koji asociraju na skorašnje vrijeme darivanja, na dane proslava i partyja.


Sama kampanja zamišljena je u tri motiva. Prvi motiv donosi popularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje obogaćene zlatnom ornamentikom.

Druga slika ispunjena je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.


Treća je posvećena druženjima s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom crvenom bojom koja je simbol ljubavi, poljupca i sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.

Novu Karlinu kampanju...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. studeni 2024 03:02