stdClass Object ( [id] => 285186 [title] => H&M stigao i na krajnji jug Hrvatske, Dubrovkinje pohrlile u jesenski shopping [alias] => h-m-stigao-i-na-krajnji-jug-hrvatske-dubrovkinje-pohrlile-u-jesenski-shopping [catid] => 266 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] => Krajnji jug Hrvatske dobio je filijalu švedske kompanije tekstilne industrije Hennes&Mauritz, ili skraćeno H&M. Poznati koncern širom svijeta ima oko 59 filijala, a trgovina otvorena unutar Sub City Centra u Župi dubrovačkoj 15. je filijala u Hrvatskoj. Otvorenju je prisustvovala i Claudia Oszwald , direktorica H&M-a za Austriju, Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju.

Sam početak Vaše biografije je vezan za Dubrovnik. Rođeni ste 3. veljače, na dan kada Dubrovnik obilježava blagdan svog nebeskog zaštitnika, svoga parca svetog Vlaha.

- Znam da se taj dan slavi Sveti Vlaho, ali nisam znala da je on zaštitnik Dubrovnika. Pa to je super!

Je li Vam ovo prvi put da dolazite u Dubrovnik?

- Hvala Bogu, nije! Bila sam tu nekoliko puta. Bez riječi sam, nevjerojatno je lijepo, jedno od najljepših mjesta koje postoji i veliki je privilegij što smo ovdje otvorili novu filijalu. To ujedno znači da ću ovaj grad moći posjetiti češće. Fantastično je!

Kao “Country Manager“ u H&M-u uživate veliku autonomiju. Što Vas je potaklo na to da otvorite filijalu na hrvatskom jugu?

- Od 2011. smo prisutni u Hrvatskoj. Te smo godine otvorili svoju prvu filijalu u Zagrebu. H&M je od kupaca jako dobro prihvaćen. Kako znate, korak po korak išli smo prema ekspanziji te smo se proširili po čitavoj Hrvatskoj. Ono što nam je nedostajalo bio je hrvatski jug.



Što mogu očekivati kupci s dubrovačkog područja?

- Sretna sam što ovdje možemo ponuditi skoro čitav naš asortiman. Dakle, tu je moda za muškarce, žene, tinejdžere i djecu. Nudimo odjeću za čitavu obitelj, a tu je i ponuda nakita. Kupac ovdje može naći modu, kvalitetu, dobar odnos cijene i kvalitete, a po tome je H&M i poznat.

U filijali u Zagrebu kupci imaju mogućnost izbora kozmetike. Hoće li isti slučaj biti u Dubrovniku?


- Novi beauty koncept postoji tek jedan tjedan. H&M je preradio cjelokupnu ponudu šminke s novim i dobrim proizvodima. Trenutno je ta nova ponuda prisutna samo u izabranim filijalama, ali se nadamo da ćemo tu ponudu moći pokazati i u drugim filijalama.

Kupcima je pružena prilika da u vašim filijalama ostave staru odjeću i dobiju povoljniju cijenu za novi komad odjeće koji žele kupiti. Hoće li to biti moguće i u Dubrovniku?


- Naravno. Jako smo ponosni zbog toga jer je održivost vrlo važna tema za H&M. Mogućnost koju nudimo našim kupcima da nam donesu staru odjeću i da u zamjenu dobiju vaučer za popust je jedan aspekt. Drugi je aspekt, odnosno pitanje što radimo s tom prikupljenom starom robom?

Staru robu recikliramo po cijelom svijetu i pravimo nove proizvode iz recikliranog materijala. Naša je težnja da od stare odjeće proizvedemo potpuno nove komade odjeće. U našem jeans odjelu imamo odjel “Denim-Reborn“, a tu su proizvodi koji su nastali iz tog cikličnog kruga. Od starih jeans hlača dobijete nove.



Je li količinski važno koliko stare robe kupac donese? Postoje li mjerila?

Ne, sve što može stati u jednu plastičnu vrećicu može se ubaciti u za to predviđenu kutiju. Naravno, ako kupac dođe s čitavim kontejnerom onda će biti malo teže, ali kao što sam rekla, sve ono što može stati u jednu plastičnu vrećicu. Kupac može doći pet ili petnaest puta, nije bitno. Mi ćemo se svejedno veseliti što će se ti komadi odjeće moći ponovno iskoristiti.

Većina zaposlenika u H&M-u su žene. Kako je u Hrvatskoj?

- Na razini država ne pravimo nikakve razlike. U Hrvatskoj imamo 400 zaposlenika.

Vašu ste karijeru u H&M-u započeli kao prodavačica. Je li u H&M-u stvarno sve ide tako jednostavno?


- Jednostavno je, i to je i danas moguće. Naš moto je “Tko želi i može, njemu se i dopusti“. Ako ste angažirani, strastveni u radu, ako se prema poslu postavite kako treba, onda je sve moguće. Neprekidno smo u potrazi za potencijalima. Međunarodni smo koncern, otvaramo stotine filijala svake godine posvuda po svijetu.

Koji je Vaš recept za uspjeh za buduće i sadašnje zaposlenike?

- O receptu je teško govoriti.

Je li to više pitanje sreće ili sposobnosti?

- Mislim da se to temelji na sposobnostima. Ovisi o tome koliko se netko angažira, a ponekad isto tako ovisi i o tome koliko ste hrabri. U H&M-u ponekad dobijete takve izazove gdje pomislite: “Hmm... pa možda to neću uspjeti...“ Ali, ako imate hrabrosti onda se na kraju uspostavi da sve možete. Fleksibilnost je naravno isto tako faktor koji je važan. Ja sam počela u Švicarskoj, pa sam se vratila u Austriju. Prihvaćala sam izazove na koje sam naišla.



Kakve su nove suradnje s dizajnerima?

- Ovog studenog na red dolazi naša dizajnerska suradnja s Balmain. Balmain je u top modi. Kada pogledamo u prošlost onda znamo da smo započeli s Karlom Lagerfeldom, Stellom McCartney, markama poput Viktor & Rolf, Versace... Pokušavamo svaki put iznova iznenaditi svoje kupce.

Što je trenutno u modi?

- Kod žena koje su naša glavna ciljna skupina u modi su sedamdesete. A kod muškaraca prevladava sportski futurizam, a boje koje dominiraju su tipično jesenske kao bež, siva ili pastelno zelena. Ono što me uvijek oduševljava jest da u našim filijalama možete naći i komade odjeće koje nisu u trendu. Svejedno radi li se o elegantnom, sportskom ili casual outfitu. To je dobro kod H&M-a da možete poslužiti svakog kupca i da kupac može odlučiti želi li pratiti određeni trend, jer ne žele to uvijek svi. 

Bruno Lucić, foto: Tonči Plazibat / CROPIX, pr

Jesenski trendovi u H&M-u

Jesenski trendovi u H&M-u inspirirani su 70-tim godinama i pokazuju uzbudljivu kombinaciju jednostavne elegancije i snažnog stava. Etno printevi i asimetrični krojevi odlično se kombiniraju uz široke, trapez hlače.

Isprani denim i kaput kimono kroja biti će odlični pratitelji u hladnim  jesenskim noćima. Za elegantan Boho stil nezaobilazna je košulja u tamnijim  nijansama i dalje popularnog cvjetnog uzorka. Kamel boja, siva, prigušeno  zlatna i tamno plava boje su jeseni koje svaki fashionista mora imati u  ormaru.

Ključni komadi su sve popularnije dolčevite i cipele na platformu  koje su zaštitni znak 70-tih godina.


[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => modna adresa [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2015-09-04 10:11:50 [created_by] => 33 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2015-09-04 10:42:41 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2015-09-04 10:11:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 5318 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 266 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 0 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti iz svijeta mode. [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, moda, ljepota, putovanja, viral [secure] => 0 [obituaries_portal] => 0 [page_title] => Moda [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Archive/images/2015/09/04/Stil/IMGP2590.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "800x530" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 266 [name] => Moda [alias] => moda [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 8 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 38971806 Threads: 5 Questions: 7139471396 Slow queries: 3315725 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 609401031 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 47 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front01 [password] => Y2AfBGoJRKhS9HNdMJ [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/moda ) [additional_categories] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 296 [name] => Stil [alias] => stil [parent] => 260 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /sd-plus/stil ) ) [link] => /mozaik/moda/h-m-stigao-i-na-krajnji-jug-hrvatske-dubrovkinje-pohrlile-u-jesenski-shopping-285186 [printLink] => /mozaik/moda/h-m-stigao-i-na-krajnji-jug-hrvatske-dubrovkinje-pohrlile-u-jesenski-shopping-285186?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 233475 [name] => h&M [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => h-m [link] => /tag/h-m ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => modna adresa [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => H&M stigao i na krajnji jug Hrvatske, Dubrovkinje pohrlile u jesenski shopping [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-21-13-02-05-33 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2015/09/04/Stil/IMGP2590.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2015/09/04/Stil/IMGP2590.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}Krajnji jug Hrvatske dobio je filijalu švedske kompanije tekstilne industrije Hennes&Mauritz, ili skraćeno H&M. Poznati koncern širom svijeta ima oko 59 filijala, a trgovina otvorena unutar Sub City Centra u Župi dubrovačkoj 15. je filijala u Hrvatskoj. Otvorenju je prisustvovala i Claudia Oszwald , direktorica H&M-a za Austriju, Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju.

Sam početak Vaše biografije je vezan za Dubrovnik. Rođeni ste 3. veljače, na dan kada Dubrovnik obilježava blagdan svog nebeskog zaštitnika, svoga parca svetog Vlaha.

- Znam da se taj dan slavi Sveti Vlaho, ali nisam znala da je on zaštitnik Dubrovnika. Pa to je super!

Je li Vam ovo prvi put da dolazite u Dubrovnik?

- Hvala Bogu, nije! Bila sam tu nekoliko puta. Bez riječi sam, nevjerojatno je lijepo, jedno od najljepših mjesta koje postoji i veliki je privilegij što smo ovdje otvorili novu filijalu. To ujedno znači da ću ovaj grad moći posjetiti češće. Fantastično je!

Kao “Country Manager“ u H&M-u uživate veliku autonomiju. Što Vas je potaklo na to da otvorite filijalu na hrvatskom jugu?

- Od 2011. smo prisutni u Hrvatskoj. Te smo godine otvorili svoju prvu filijalu u Zagrebu. H&M je od kupaca jako dobro prihvaćen. Kako znate, korak po korak išli smo prema ekspanziji te smo se proširili po čitavoj Hrvatskoj. Ono što nam je nedostajalo bio je hrvatski jug.



Što mogu očekivati kupci s dubrovačkog područja?

- Sretna sam što ovdje možemo ponuditi skoro čitav naš asortiman. Dakle, tu je moda za muškarce, žene, tinejdžere i djecu. Nudimo odjeću za čitavu obitelj, a tu je i ponuda nakita. Kupac ovdje može naći modu, kvalitetu, dobar odnos cijene i kvalitete, a po tome je H&M i poznat.

U filijali u Zagrebu kupci imaju mogućnost izbora kozmetike. Hoće li isti slučaj biti u Dubrovniku?


- Novi beauty koncept postoji tek jedan tjedan. H&M je preradio cjelokupnu ponudu šminke s novim i dobrim proizvodima. Trenutno je ta nova ponuda prisutna samo u izabranim filijalama, ali se nadamo da ćemo tu ponudu moći pokazati i u drugim filijalama.

Kupcima je pružena prilika da u vašim filijalama ostave staru odjeću i dobiju povoljniju cijenu za novi komad odjeće koji žele kupiti. Hoće li to biti moguće i u Dubrovniku?


- Naravno. Jako smo ponosni zbog toga jer je održivost vrlo važna tema za H&M. Mogućnost koju nudimo našim kupcima da nam donesu staru odjeću i da u zamjenu dobiju vaučer za popust je jedan aspekt. Drugi je aspekt, odnosno pitanje što radimo s tom prikupljenom starom robom?

Staru robu recikliramo po cijelom svijetu i pravimo nove proizvode iz recikliranog materijala. Naša je težnja da od stare odjeće proizvedemo potpuno nove komade odjeće. U našem jeans odjelu imamo odjel “Denim-Reborn“, a tu su proizvodi koji su nastali iz tog cikličnog kruga. Od starih jeans hlača dobijete nove.



Je li količinski važno koliko stare robe kupac donese? Postoje li mjerila?

Ne, sve što može stati u jednu plastičnu vrećicu može se ubaciti u za to predviđenu kutiju. Naravno, ako kupac dođe s čitavim kontejnerom onda će biti malo teže, ali kao što sam rekla, sve ono što može stati u jednu plastičnu vrećicu. Kupac može doći pet ili petnaest puta, nije bitno. Mi ćemo se svejedno veseliti što će se ti komadi odjeće moći ponovno iskoristiti.

Većina zaposlenika u H&M-u su žene. Kako je u Hrvatskoj?

- Na razini država ne pravimo nikakve razlike. U Hrvatskoj imamo 400 zaposlenika.

Vašu ste karijeru u H&M-u započeli kao prodavačica. Je li u H&M-u stvarno sve ide tako jednostavno?


- Jednostavno je, i to je i danas moguće. Naš moto je “Tko želi i može, njemu se i dopusti“. Ako ste angažirani, strastveni u radu, ako se prema poslu postavite kako treba, onda je sve moguće. Neprekidno smo u potrazi za potencijalima. Međunarodni smo koncern, otvaramo stotine filijala svake godine posvuda po svijetu.

Koji je Vaš recept za uspjeh za buduće i sadašnje zaposlenike?

- O receptu je teško govoriti.

Je li to više pitanje sreće ili sposobnosti?

- Mislim da se to temelji na sposobnostima. Ovisi o tome koliko se netko angažira, a ponekad isto tako ovisi i o tome koliko ste hrabri. U H&M-u ponekad dobijete takve izazove gdje pomislite: “Hmm... pa možda to neću uspjeti...“ Ali, ako imate hrabrosti onda se na kraju uspostavi da sve možete. Fleksibilnost je naravno isto tako faktor koji je važan. Ja sam počela u Švicarskoj, pa sam se vratila u Austriju. Prihvaćala sam izazove na koje sam naišla.



Kakve su nove suradnje s dizajnerima?

- Ovog studenog na red dolazi naša dizajnerska suradnja s Balmain. Balmain je u top modi. Kada pogledamo u prošlost onda znamo da smo započeli s Karlom Lagerfeldom, Stellom McCartney, markama poput Viktor & Rolf, Versace... Pokušavamo svaki put iznova iznenaditi svoje kupce.

Što je trenutno u modi?

- Kod žena koje su naša glavna ciljna skupina u modi su sedamdesete. A kod muškaraca prevladava sportski futurizam, a boje koje dominiraju su tipično jesenske kao bež, siva ili pastelno zelena. Ono što me uvijek oduševljava jest da u našim filijalama možete naći i komade odjeće koje nisu u trendu. Svejedno radi li se o elegantnom, sportskom ili casual outfitu. To je dobro kod H&M-a da možete poslužiti svakog kupca i da kupac može odlučiti želi li pratiti određeni trend, jer ne žele to uvijek svi. 

Bruno Lucić, foto: Tonči Plazibat / CROPIX, pr

Jesenski trendovi u H&M-u

Jesenski trendovi u H&M-u inspirirani su 70-tim godinama i pokazuju uzbudljivu kombinaciju jednostavne elegancije i snažnog stava. Etno printevi i asimetrični krojevi odlično se kombiniraju uz široke, trapez hlače.

Isprani denim i kaput kimono kroja biti će odlični pratitelji u hladnim  jesenskim noćima. Za elegantan Boho stil nezaobilazna je košulja u tamnijim  nijansama i dalje popularnog cvjetnog uzorka. Kamel boja, siva, prigušeno  zlatna i tamno plava boje su jeseni koje svaki fashionista mora imati u  ormaru.

Ključni komadi su sve popularnije dolčevite i cipele na platformu  koje su zaštitni znak 70-tih godina.


[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/moda/h-m-stigao-i-na-krajnji-jug-hrvatske-dubrovkinje-pohrlile-u-jesenski-shopping-285186 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=37fd1b77fce1d4a08b48425151370fb7abb747c9 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=H%26amp%3BM+stigao+i+na+krajnji+jug+Hrvatske%2C+Dubrovkinje+pohrlile+u+jesenski+shopping&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fmoda%2Fh-m-stigao-i-na-krajnji-jug-hrvatske-dubrovkinje-pohrlile-u-jesenski-shopping-285186 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fmoda%2Fh-m-stigao-i-na-krajnji-jug-hrvatske-dubrovkinje-pohrlile-u-jesenski-shopping-285186 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => modna adresa [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
Modamodna adresa

H&M stigao i na krajnji jug Hrvatske, Dubrovkinje pohrlile u jesenski shopping

Piše PSD.
4. rujna 2015. - 12:11
Krajnji jug Hrvatske dobio je filijalu švedske kompanije tekstilne industrije Hennes&Mauritz, ili skraćeno H&M. Poznati koncern širom svijeta ima oko 59 filijala, a trgovina otvorena unutar Sub City Centra u Župi dubrovačkoj 15. je filijala u Hrvatskoj. Otvorenju je prisustvovala i Claudia Oszwald , direktorica H&M-a za Austriju, Sloveniju, Hrvatsku i Srbiju.

Sam početak Vaše biografije je vezan za Dubrovnik. Rođeni ste 3. veljače, na dan kada Dubrovnik obilježava blagdan svog nebeskog zaštitnika, svoga parca svetog Vlaha.

- Znam da se taj dan slavi Sveti Vlaho, ali nisam znala da je on zaštitnik Dubrovnika. Pa to je super!

Je li Vam ovo prvi put da dolazite u Dubrovnik?

- Hvala Bogu, nije! Bila sam tu nekoliko puta. Bez riječi sam, nevjerojatno je lijepo, jedno od najljepših...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. svibanj 2024 15:02